لالیگا، پیروزی قاطع بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید با گلزنی و اخراج دنی آلوز ، کاتالان ها به رده چهارم صعود کردند

به گزارش شهر وبلاگ، بیست و سومین هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا با ثبت یک پیروزی قاطع در کارنامه تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید ادامه پیدا کرد.

لالیگا، پیروزی قاطع بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید با گلزنی و اخراج دنی آلوز ، کاتالان ها به رده چهارم صعود کردند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران، تیم های فوتبال بارسلونا اتلتیکومادرید در استادیوم نوکمپ به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 2 بارسلونا به خاتمه رسید.

این بازی با گلزنی اتلتیکومادرید به وسیله یانیک کاراسکو در دقیقه هشتم شروع شد اما تنها دو دقیقه بعد بارسلونا به وسیله جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند. گاوی در دقیقه 21 گل بعدی را زد تا برای اولین بار بارسلونا در این بازی پیش بیفتد. هم تیمی او رونالد آرائوخو نیز در دقیقه 43 سومین گل کاتالان ها را زد تا خیال ژاوی هرناندس از بابت کسب پیروزی در نیمه نخست آسوده گردد.

بارسلونا نیمه دوم را هم طوفانی شروع کرد و تنها 4 دقیقه پس از شروع بازی گل چهارم را زد. این بار دفاع راست حرفه ای و 38 ساله تیم، دنی آلوز بود که در نقش گلزن ظاهر شد. گل بعدی به نام لوئیس سوارس رقم خورد و مهاجم اروگوئه ای در دقیقه 58 دروازه تیم سابقش را باز کرد و دومین گل اتلتیکومادرید را به ثمر رساند. در ادامه دنی آلوز در دقیقه 69 به خاطر ارتکاب خطایی سنگین روی یانیک کاراسکو، از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت تا تیمش محبور گردد محتاطانه تر بازی را ادامه دهد و ژاوی هم مجبور به یک تعویض تاکتیکی (ورود سرجینیو دست به جای گاوی) گردد. اتلتیکومادرید اما در نهایت نتوانست از فزونی عددی اش در 20 دقیقه خاتمهی استفاده کند و بازی بدون عبور توپی دیگر از خط دروازه ها به خاتمه رسید.

این اولین بازی بارسلونا پس از خریدهای جدیدش در ژانویه بود که هر سه آنها (فران تورس و آداما ترائوره در ترکیب اصلی و پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بازیکن تعویضی) به میدان رفتند.

با این نتیجه بارسلونا دهمین پیروزی فصلش را کسب کرد و 38 امتیازی شد و تا جای اتلتیکومادرید را در رده چهارم جدول بگیرد و رقیب مادریدی را به رده پنجم بفرستد.

امشب دو بازی دیگر برگزار می گردد که از ساعت 21 به وقت تهران، رئال بتیس میزبان ویارئال خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 رئال مادرید از گرانادا پذیرایی می نماید.

جدول رده بندی بوندس لیگا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1882

به "لالیگا، پیروزی قاطع بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید با گلزنی و اخراج دنی آلوز ، کاتالان ها به رده چهارم صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، پیروزی قاطع بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید با گلزنی و اخراج دنی آلوز ، کاتالان ها به رده چهارم صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید