ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد

به گزارش شهر وبلاگ، ابر آروان که تا پیش از این در یک سال نخست فعالیت استارت آپ ها به آن ها خدمات زیرساختی رایگان اعطا می کرد، با توجه به پاندمی کرونا ویروس و آسیب پذیری کسب وکارها این بازه زمانی را به دو سال افزایش داد.

ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ابر آروان، در این سرویس دهی، استارت آپ هایی که از سمت شتاب دهنده ها به ابر آروان معرفی می شوند، می توانند براساس تفاهم نامه امضا شده با ابر آروان تا یک سال آینده با 50 تا 100درصد تخفیف از همه یا یکی از محصولات شبکه توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و خدمات ویدیو و پخش زنده استفاده نمایند. ابر آروان هم چنین تفاهم نامه هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری امضا نموده است و به تیم های نوآفرین تسهیلات رایگان و ویژه ارایه می دهد.

توانمندسازی یکی از پنج ارزش کلیدی آروان است و همان طور که روزگاری ابر آروان هم یک استارت آپ نوپا بود و با یاری دیگران به نقطه امروز رسید، امروز کوشش می نماید به سهم خود به تقویت اکوسیستم فناوری ایران یاری کند.

از ابتدای سال تا به امروز بیش از 150 استارت آپ توانتسند در قالب این طرح های حمایتی از خدمات ابر آروان به رایگان یا با تخفیف بالا استفاده نمایند.

امیدواریم این همراهی، به استارت آپ ها یاری کند تا به جای دغدغه و هزینه های زیرساختی، در این شرایط سخت، بیش تر بر توسعه محصول و بازارشان متمرکز باشند.

براساس تفاهم نامه ابر آروان با شتاب دهنده ها، در حال حاضر، استارت آپ ها می توانند به وسیله شتاب دهنده های پارادایس هاب، تریگ آپ، خانه نوآوری، دیموند، فینووا، تیوان، امید و فضای کار اشتراکی باکس یا سامانه نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، از این خدمات بهره مند شوند.

ابر آروان آمادگی دارد این طرح را با سایر شتاب دهنده های متقاضی نیز اجرایی کند؛ مراکز شتاب دهی می توانند درخواست خود را به نشانی [email protected] بفرستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 914

به "ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابر آروان بازه زمانی حمایت از استارت آپ ها را یک سال افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید