21 فروردین انتها آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در بخشها از 16 فروردین اطلاع داد و گفت که رسیدگی به صلاحیت داوطبان انتخابات شوراها در شهرستانهای استان تهران در هیاتهای اجرایی در 21 فروردین به انتها می رسد.

21 فروردین انتها آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی

احمد نادری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آنالیز اولیه صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای استان تهران در هیات های اجرایی از 7 فروردین آغاز و تا 21 فروردین ادامه خواهد داشت در این مرحله استعلام از مراجع چهارگانه یا همان آنالیز مدارک صورت می گیرد و ناظران ما در بعضی از شهرستانها حضور دارند اما تا قبل از اتمام آنالیز صلاحیت در هیات های اجرایی حق رای ندارند.

وی شرح داد: بعد از اتمام آنالیز صلاحیت در هیات های اجرایی، آنالیز صلاحیت در هیاتهای نظارت آغاز می گردد و بعد از آن نوبت به رسیدگی صلاحیت در هیات عالی نظارت می رسد.

نادری گفت که در حال حاضر آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانها و هیات های اجرایی در حال اجرا شده است که تا 21 فروردین ادامه دارد و از 22 فروردین آنالیز صلاحیت توسط هیاتهای نظارت آغاز می گردد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران در انتها گفت که ثبت نام داوطلبان شوراها در بخشها از 16 فروردین آغاز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1261

به "21 فروردین انتها آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 فروردین انتها آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستانهای تهران در هیات های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید