10 سال حبس در انتظار مهندس سابق گوگل به جرم سرقت اطلاعات

به گزارش شهر وبلاگ، یک مهندس سابق بخش خودران گوگل به دلیل سرقت اطلاعات از این شرکت ممکن است به ده سال حبس محکوم گردد.

10 سال حبس در انتظار مهندس سابق گوگل به جرم سرقت اطلاعات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، آنوتونی لواندوفسکی مهندس سابق بخش خودران گوگل متهم شده است در زمانی که در بخش توسعه خودران شرکت گوگل مشغول به کار بوده است 14 هزار سند را به سرقت برده و به شرکت رقیب یعنی اوبر ارائه نموده است.

این مهندس سابق گوگل اعتراف نموده در سال 2015 هزاران سند را از سیستم های داخلی گوگل به لپ تاپ شخصی خود منتقل نموده است. او در دادگاه اتهامات وارده را پذیرفته و حالا باید منتظر صدور رای قاضی بماند.

لواندفسکی سال 2016 بعد از خروج از گوگل استارتاپی در زمینه خودران به نام Otto را راه اندازی کرد که اوبر به سرعت آن را با قیمت 680 میلیون دلار خرید. همکاری لواندوفسکی با اوبر پیشرفت فوق العاده ای را برای کمپانی اوبر در بخش خودران به همراه داشت. اما در سال 2017 و بعد از بالا دریافت بحث های حقوقی علیه لواندوفسکی در نهایت اوبر او را از کار اخراج کرد.

لازم به ذکر است در اوایل ماه مارس، دادگاه آقای لواندوفسکی را به پرداخت جریمه 179 میلیون دلاری محکوم کرد.

وکیل لواندوفسکی می گوید: موکل من مسئولیت را پذیرفته و مشتاقانه حل مساله را قبول نموده است. وی جوانی با استعدادهای بزرگ است که یاری زیادی به دنیای پرشتاب هوش مصنوعی و صنعت خودروهای خودران نموده و امیدواریم با تصمیم درست دادگاه وی انرژی خود را در جایی که اهمیت دارد، متمرکز کند.

دادگاه هنوز حکم نهایی را برای پرونده این مهندس صادر ننموده اما گفته می گردد ممکن است حتی تا 10 سال حبس در انتظار او باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 88

به "10 سال حبس در انتظار مهندس سابق گوگل به جرم سرقت اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سال حبس در انتظار مهندس سابق گوگل به جرم سرقت اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید