نسخه نوی از تلگرام با ویژگی های نو تماس ویدئویی گروهی، اشتراک گذاری صفحه نمایش و حذف نویز چت صوتی منتشر شد

به گزارش شهر وبلاگ، دیروز، نسخه جدیدی از اپلیکیشن تلگرام با چندین ویژگی مجذوب کننده و هیجان انگیز منتشر شد. مهم ترین ویژگی تلگرام 7.8 پشتیبانی از تماس های ویدئویی گروهی است.

نسخه نوی از تلگرام با ویژگی های نو تماس ویدئویی گروهی، اشتراک گذاری صفحه نمایش و حذف نویز چت صوتی منتشر شد

از ویژگی های تازه مهم دیگر می توان به قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش با دیگران، حذف نویزها از چت صوتی، پشتیبانی بهتر از صفحه نمایش های عظیم تر، استفاده از تصاویر پس زمینه متحرک و زنده اشاره نمود.

تلگرام 7.8 برای گوشی های اندرویدی و دستگاه های iOS به طور همزمان منتشر شده است و از فروشگاه های پلی استور گوگل و اپ استور اپل قابل دانلود است. نسخه تلگرام دسکتاپ تازه هم منتشر شده که می توانید سایت تلگرام برای نسخه های مختلف دانلود کنید.

حالا، سراغ مهم ترین تغییرات و ویژگی های تازه تلگرام 7.8 می رویم:

تماس ویدئویی گروهی

مهم ترین و مجذوب کننده ترین ویژگی تازه تلگرام، تماس های ویدئویی گروهی است. پیش تر، تلگرام قابلیت تماس گروهی را ارائه داده بود ولی اینک آن را به سطح تازهی از کاربری رسانده است. شما می توانید هم اکنون از تلگرام برای برگزاری یک نشست کاری، کلاس آنلاین، چت گروهی تصویری یا گفت وگوهای خانوادگی بهره ببرید.

کافی است دوربین گوشی یا کامپیوتر خود را فعال کنید تا در گفت وگوهای گروهی، تصویر شما اضافه گردد. تلگرام فعلا محدودیت 30 کاربر در تماس ویدئویی را قرار داده است و بیشتر از آن نمی توانید افراد تازه به تماس ویدئویی اضافه کنید. شما در تماس ویدئویی قابلیت مدیریت ویدئوها، سنجاق کردن یک ویدئو برای تمرکز بیشتر دیگران، تمام صفحه کردن تصویر یک کاربر و چینش بهتر ویدئوها را دارید.

اشتراک گذاری صفحه نمایش

تلگرام می خواهد روز به روز کاربردی تر و یکپارچه تر گردد تا شما کمتر سراغ ابزارهای دیگری بروید. یکی دیگر از ویژگی های تازه تلگرام 7.8، اشتراک گذاری صفحه نمایش است.

وقتی تلگرام خود را آپدیت کردید؛ کافی است روی آیکون سه نقطه زده و گزینه Share Screen را از منوی ظاهر شده، انتخاب کنید.

شما حتی می توانید به طور همزمان، دوربین و صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ و کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارید. از این پس، وقتی در یک تماس ویدئویی گروهی هستید؛ امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش را خواهید داشت. این ویژگی برای کلاس های آنلاین بسیار مفید است.

حذف نویز از چت های صوتی

ویژگی تازه ای در تلگرام نیست ولی بهبود داده شده و گزینه های بیشتری برای شنیدن یک صدای با کیفیت و ناب در چت صوتی خواهیم داشت. شما اکنون می توانید قابلیت حذف نویز در چت صوتی را فعال یا غیرفعال کنید.

در محیط های شلوغ که صداهای زیادی به گوش می رسد؛ این ویژگی یاری می نماید کیفیت صدا بهتری در چت های صوتی و تصویری بشنوید.

پشتیبانی بهتر از صفحه نمایش های عظیم تر

نسخه تازه تلگرام، پشتیبانی بهتری از دستگاه های دارای نمایشگرهای عظیم تر مانند تبلت و لپ تاپ دارد. شما می توانید تصاویر ویدئویی را عظیم تر نموده یا محتوای نمایش داده شده را بهتر مدیریت کنید. قابلیت گفت وگوهای صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ اضافه شده بودند ولی اکنون گزینه های بیشتری برای مدیریت بهتر آن ها داریم.

می توانید همزمان که در یک چت صوتی یا تصویری هستید؛ تایپ هم بکنید یا صفحه نمایش خود را به دیگران به اشتراک بگذارید. یک گزینه این بخش، اشتراک گذاری فقط بخشی از محتوای صفحه نمایش یا پنجره یک برنامه است.

پس زمینه های متحرک

تلگرام همواره ضمن افزودن چند ویژگی اساسی و کاملا تازه به نسخه های خود، ویژگی های بصری پیشین را به روزرسانی و مجذوب کننده تر می نماید. در تلگرام 7.8 هم شاهد چند بهبود و به روزرسانی بصری هستیم. از جمله اینکه می توانید از پس زمینه های متحرک، انیمیشن های تازه پیغام رسانی، منوی تازه بات ها و موارد دیگر بهره ببرید.

تلگرام می گوید این پس زمینه های متحرک به صورت الگوریتمی و گردینت (چند رنگ) ساخته شده و در پس زمینه پیغام های شما قرار می گیرند و به طور اتوماتیک حرکت خواهند کرد. مصرف اینترنت یا حافظه این پس زمینه ها بسیار کم است و شما اصلا تغییری در تلگرام خود مشاهده نمی کنید. از بخش تنظیمات و گفت وگو می توانید تعدادی از پس زمینه های متحرک آماده شده را مشاهده و انتخاب کنید.

در گامی جلوتر، شما می توانید خودتان هم پس زمینه متحرک ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگر منتظر تم های رسمی تلگرام نباشید. در همان بخش گفت وگوها و تم ها، چند رنگ را انتخاب نموده و با ترکیب آن ها برای خودتان یک پس زمینه متحرک تازه می سازید.

از دیگر تغییرات تازه بصری تلگرام 7.8 می توان به منوی بات تازه، اموجی های تازه، آیکون های اپ تلگرام در iOS و انیمیشن های تازه ارسال پیغام اشاره نمود.

آموزشگاه ما

آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

ورزش من و تو

ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی
منبع: یک پزشک
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1498

به "نسخه نوی از تلگرام با ویژگی های نو تماس ویدئویی گروهی، اشتراک گذاری صفحه نمایش و حذف نویز چت صوتی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نوی از تلگرام با ویژگی های نو تماس ویدئویی گروهی، اشتراک گذاری صفحه نمایش و حذف نویز چت صوتی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید