یک شاسی بلند کره ای، خودروی سال 2020 شد

به گزارش شهر وبلاگ، خودروی کیا تلوراید اسم خودروی سال 2020 را به خود اختصاص داد.

یک شاسی بلند کره ای، خودروی سال 2020 شد

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت های autoindustriya و thewest، بر اساس انتخاب هیئتی 80 نفره از داوران، خبرنگاران و کارشناسان فعال در حوزه صنعت خودروسازی، کیا تلوراید (Kia Telluride) پیروز شد با پشت سر گذاشتن و کنار زدن رقبای قدرتمند خود، اسم خودروی سال 2020 میلادی را به خود اختصاص دهد.

این کارشناسان بعلاوه علاوه بر اختصاص دادن اسم خودروی سال به کیا تلوراید، ایمنی و نسبت امکانات به قیمت ارزان این محصول را هم مورد ستایش قرار دادند.

از دیگر خودروهایی که توانستند از رقبای خود سبقت بگیرند و عناوین و جایزه های مهمی را به خود اختصاص دهند، می توان به پورشه تایکان (Porsche Taycan)، کیا سول (Kia Soul) و مزدا 3 اشاره نمود.

پورشه تایکان در بخش خودروهای لوکس و اسپرت که توانست با کسب دو جایزه اسم برتر را از آن خود کند و از رقبای سرسختی همانند مرسدس بنز EQC، تویوتا سوپرا و پورشه 911 پیشی بگیرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، این یک رقابت بسیار تنگاتنگ به تعداد می رفت که در نهایت به نفع پورشه تایکان به سرانجام رسید.

هیئت داوران این محصول را به دلیل نوآوری، طراحی ظاهری و عملکرد فنی آن ستودند و این خودرو توانست در ایمنی و طراحی کابین هم اسم برتر را در کلاس خودروهای اسپرت و لوکس به دست بیاورد؛ البته به عقیده این کارشناسان یکی از بزرگترین نقاط ضعف پورشه تایکان قیمت بالای آن نسبت به محصولات مشابه است.

در این میان مزدا 3 هم جایزه برترین طراحی سال 2020 را توانست به خود اختصاص دهد و برای کسب این اسم رقابت تنگاتنگی با پورشه تایکان داشت و در نهایت با اختلاف بسیار جزئی و اندک توانست رقیب آلمانی خود را پشت سر بگذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1667

به "یک شاسی بلند کره ای، خودروی سال 2020 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شاسی بلند کره ای، خودروی سال 2020 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید