گلکسی زد فولد 6 با قیمت بیشتر راهی بازار می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، پس از ماه ها افشاگری در خصوص طراحی، رنگ ها و مشخصات گلکسی زد فولد 6، خاتمه جزئیاتی در خصوص قیمت آن به دست آمد که متاسفانه خبر خوبی نیست. طبق یک گزارش نو، گلکسی زد فولد 6 گران تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

گلکسی زد فولد 6 با قیمت بیشتر راهی بازار می گردد

در این گزارش آمده که مدل 256 گیگابایتی در ایالات متحده 1,899.99 دلار و مدل 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 6 2,019.99 دلار قیمت خواهد داشت. بعلاوه، نسخه 1 ترابایتی این گوشی می تواند با قیمت 2,259.99 دلار به فروش برسد. این یعنی افزایش 100 دلاری در تمام مدل ها نسبت به گلکسی زد فولد 5.

سری گلکسی زد فولد در حال حاضر گران ترین سری گوشی های هوشمند سامسونگ محسوب می گردد و این افزایش قیمت، توجیه ارتقا های جزئی را دشوارتر می نماید. با این حال، به نظر می رسد سامسونگ در حال رسیدگی به مسائل کلیدی مدل های قبلی است. گفته می گردد گلکسی زد فولد 6 از نمایشگر عریض تر و طراحی کلی نازک تری برخوردار خواهد بود. بعلاوه، باتری بزرگ تر و به روزرسانی سالانه چیپست نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گفته می گردد وزن بدنه این گوشی 239 گرم است که این یعنی فقط 6 گرم سنگین تر از گلکسی S24 اولترا محسوب می گردد و 14 گرم سبک تر از نسل قبلی خود است. قیمت گذاری تا زمان عرضه گوشی هوشمند، می تواند تغییر کند؛ بنابراین برای اطمینان کامل باید منتظر تأیید سامسونگ باشیم. اما در کل با توجه به اینکه این گزارش از طرف منابع معتبری منتشر شده، پس به نظر می رسد قیمت گوشی تاشو سامسونگ با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2181

به "گلکسی زد فولد 6 با قیمت بیشتر راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 6 با قیمت بیشتر راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید