کلاس های مجازی دانشگاه ارومیه از 29 شهریورماه شروع می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: کلاس های آموزشی برای سال تحصیلی جدید از 29 شهریور ماه شروع می گردد و دانشجویان از 22 تا 27 شهریورماه فرصت انتخابات واحد دارند.

کلاس های مجازی دانشگاه ارومیه از 29 شهریورماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: کلاس های آموزشی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید از 29 شهریور ماه شروع می گردد در این راستا، از 22 تا 27 شهریور ماه دانشجویان فرصت انتخابات واحد دارند.

مظفری در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی عنوان نمود: کلاس های دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی و دانشجویان دکتری به صورت حضور برگزار خواهد شد و برای حفظ سلامتی دانشجویان دکتری به هر شخص یک اتاق اختصاص داده شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه با اشاره به برگزاری کلاس های عملی اظهار داشت: برای حفظ سلامتی دانشجویان و پیشگیری از بیماری کرونا تا جایی که امکان داشته باشه واحد های عملی در ترم جدید در نظر گرفته نمی گردد و این واحد ها برای دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی هستند تا جایی که بگردد به صورت مجازی برگزار خواهد شد مگر در خصوص خاتمه نامه دانشجویان کارشناسی ارشد که احتیاج به حضور در کارگاه دانشگاه دارند برای آن همراه با دانشجویان دکتری مقدماتی فراهم نموده ایم.

وی در خصوص برنامه استقبال دانشجویان ورودی جدید گفت: برای آشنایی دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی کلیپی از هر دانشکده و اساتید تهیه می گردد تا از این طریق با محیط دانشگاه آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 670

به "کلاس های مجازی دانشگاه ارومیه از 29 شهریورماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مجازی دانشگاه ارومیه از 29 شهریورماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید