کابینت سفید و سیاه چوبی در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی

به گزارش شهر وبلاگ، مدل های مختلف کابینت سفید را می گردد در بیشتر آشپزخانه های امروزی چه در سبک کلاسیک و چه در سبک مدرن، مشاهده نمود. درست است که رنگ سفید بخاطر ایجاد حس پاکیزگی و تمیزی و همچنین جور شدن با تمام سبک ها، یکی از بهترین رنگ های انتخابی در طراحی داخلی است اما این رنگ به تنهایی برای افرادی که خواهان جذابیت و ایده های تازه و جالب در دکوراسیون آشپزخانه هستند، کافی نخواهد بود. به همین خاطر در این مطلب به سراغ مدل هایی رفتیم که کمتر در آشپزخانه های امروزی دیده می گردد. ترکیب رنگ سیاه و سفید در کابینت های آشپزخانه ایده جالبی است که کمتر کسی به سراغ آنها می رود.

کابینت سفید و سیاه چوبی در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

تمیزی و شیکی در دکوراسیون آشپزخانه چیزی بیشتر از یک سمبل ساده است و باید به این امر توجه بسیار زیادی در طراحی داخلی آشپزخانه گردد. زمانی که شما صاحب یک آشپزخانه زیبا مانند نمونه هایی که در زیر آورده ایم باشید آنوقت متوجه خواهید شد که حسی قوی درونتان شما را به تهیه کردن غذاهای خوشمزه و لذیذ برای خانواده و دوستان دعوت می نماید. در چنین فضایی هر چه بیشتر آشپزی کنید، شادتر و سالم تر خواهید بود، شاید حتی در این آشپزخانه ها، تصمیماتی بگیرید که شیوه زندگی شما را بکل تغییر بدهند.

در کنار ترکیب رنگ کابینت سفید با سیاه، نمونه ترکیب کابینت سیاه با رنگ طبیعی چوب و همچنین رنگ سفید با چوب طبیعی ترکیب بسیار شیک و جالبی در دکوراسیون بوجود خواهد آورد. از از آنجایی که هر دو رنگ سفید و سیاه در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند به راحتی می توانند با دیگر رنگ ها ترکیب شوند و با هر چیدمانی جور دربیایند. زمانی که رنگ قهوه ای چوب به ترکیب سیاه و سفید کابینت ها اضافه می گردد گرمای لازم به دکوراسیون آشپزخانه داده می گردد.

کابینت سفید

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 771

به "کابینت سفید و سیاه چوبی در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت سفید و سیاه چوبی در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید