چگونه برترین اتاق هتل را دریافت کنیم؟

به گزارش شهر وبلاگ، راه هایی برای دریافت برترین قیمت هتل ها

احتمالا در این مرحله شما آماده هستید. می دانید که چه نوع اتاقی می خواهید و کارت اقامت مکرر و کوپن های ارتقای رایگان خدمات خود را ارائه نموده اید. با این وجود بازهم به صورت دقیق تشریح کنید که چه انتظاری دارید. محکم ولی مودبانه درخواست خود را ارائه کنید زیرا در این شرایط کارمندان بیشتر به یاری کردن به شما راغب خواهند بود و حتی اگر با آن ها با مهربانی برخورد کنید، از هیچ تلاشی برای شما دریغ نخواهند کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا از این موضوع بیشتر بدانیم.

چگونه برترین اتاق هتل را دریافت کنیم؟

اندازه صداهای محیطی را مدنظر داشته باشید؛ به موقعیت مکانی رستوران ها، پارکینگ ها و استخرها توجه داشته باشید. طبقات بالایی به صورت کلی ساکت تر هستند. بعلاوه اگر هتل شما رو به ساحل، کوهستان و یا افق شهری باشد باید بپرسید که کدام سمت ساختمان، چشم انداز بهتری دارد. به مسئولان پذیرش بگویید که می خواهید پیش از در اختیار گرفتن اتاق و بردن چمدان های خود به آنجا، اتاق را ببینید. پیش از این که در اتاق جای گیر شوید، مطمئن شوید که به تمامی موارد و مسائل موجود بلافاصله رسیدگی شده است. بعلاوه اگر مورد خاص و یا مناسبت ویژه ای وجود دارد که هنوز به آن اشاره نکرده اید، این زمان (پیش از تحویل گرفتن اتاق) برترین وقت برای انجام آن است. احساس نکنید که گفتن مواردی مانند این که سالگرد ازدواج یا تولد شما است، ابلهانه هستند.

سفر با بچه ها

هنگامی که با یک کودک سفر می کنید، مطمئن باشید که هتل هایی را انتخاب می کنید که امکانات مناسب برای آن ها را ارائه می نمایند. این امکانات شامل مواردی مانند محل بازی، نزدیکی به پارک، استخر و (از همه مهم تر) وعده های غذایی رایگان است. بعلاوه اگر می خواهید برای مدتی طولانی تر در یک هتل اقامت داشته باشید، بهتر است که اتاقی را رزرو کنید که یک آشپز خانه کوچک داشته باشد. این آشپز خانه حتی اگر از آن برای درست کردن میان وعده ها و یا گرم کردن غذاهای به جای مانده از پیش بهره ببرید نیز بازهم موجب راحت تر شدن کار و صرفه جویی در پول خواهد شد.

بسیاری از هتل ها، سوییت هایی را دارند که قیمت آن ها تنها چند دلار بالاتر است. اگر تعداد هم سفرانتان زیاد است، سوییت ها را نیز مد نظر قرار بدهید؛ زیرا بیشتر هتل ها سوییت های خود را با دو تخت کامل و کاناپه های تاشو ارائه می نمایند. دیگر گزینه جایگزین پرداخت هزینه برای کامل دو اتاق مجاور یکدیگر نیز این است که به سراغ اتاق های نوجوانان بروید. این اتاق ها در حقیقت اتاق های کوچکی هستند که معمولا قیمتی به مراتب کمتر از اتاق های عادی دارند. اگر به همراه افرادی در رده های سنی نوجوان و جوان سفر می کنید، این اتاق ها یک ایده عالی به حساب می آیند.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1841

به "چگونه برترین اتاق هتل را دریافت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برترین اتاق هتل را دریافت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید