چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را در مک یا رایانه جستجو کنیم؟

به گزارش شهر وبلاگ، بسیاری از افراد برای یافتن ایمیل های آرشیو شده در جیمیل مشکلاتی دارند، اما جالب است بدانید که می توانید آن ها را به صورت جداگانه جستجو کنید یا از عملکرد همه نامه ها بهره ببرید.

چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را در مک یا رایانه جستجو کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایمیل های بایگانی شده شما را به هیچ وجه قفل نمی شوند، بنابراین برای یافتن آن ها باید فقط چند لحظه وقت بگذارید. یکی از بهترین راه های انجام این کار بایگانی ایمیل هاست. این کار به شما امکان می دهد از عملکرد بایگانی بهره ببرید و ایمیل ها را از صندوق ورودی خود حذف نکنید. این روش، میزان ایمیل در صندوق ورودی شما را کاهش می دهد، اما ایمیل را برای مشاهده شما در آینده نگه می دارد.

با این حال، برای این که این کار عملی گردد، باید بدانید که بعداً چگونه ایمیل های بایگانی شده را پیدا کنید. ساده ترین روش برای یافتن ایمیل های آرشیو شده، تایپ کردن آدرس ایمیل فرستنده یا چند کلمه ای است که می دانید در موضوع یا بدنه ایمیل بیابید و در نوار جستجو در بالای صفحه جیمیل در مک یا رایانه شخصی خود قرار دهید. این کار در برنامه تلفن همراه نیز انجام می گردد.

از نوار جستجو در بالا بهره ببرید. جیمیل ایمیل هایی را که در صندوق ورودی شما هستند، پیغام های ارسال شده، بایگانی شده و ... پیدا شده و نمایش داده می شوند. همچنین می توانید از گزینه All Mail برای نمایش همه ایمیل های خود به طور همزمان بهره ببرید، که شامل ایمیل های جدید، موارد موجود در سطل زباله، پیغام های ارسال شده و البته ایمیل آرشیو شده است:

-برای نمایش همه ایمیل های خود در جیمیل، با کلیک روی بیشتر با فلش رو به پایین در کنار آن در ستون در سمت چپ ایمیل خود کلیک کنید

-سپس بر روی همه نامه ها کلیک کنید و به کل جیمیل خود، از جمله ایمیل های بایگانی شده بروید

-روی همه نامه ها کلیک کنید

برای غیرفعال کردن هر ایمیل بایگانی شده، گزینه انتقال به صندوق ورودی را انتخاب کنید، که مانند مربعی با فلش به سمت پایین است و در نوار ابزار در بالای پیغام بایگانی شده قرار داره

منبع: انتخاب
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 269

به "چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را در مک یا رایانه جستجو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ایمیل های آرشیو شده در جیمیل را در مک یا رایانه جستجو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید