چند نکته برای خرید پرواز تهران استانبول

به گزارش شهر وبلاگ، پرواز تهران استانبول یکی از پروازهای خارجی خاص در ایران است که طرفداران بسیار زیادی داشته و از جمله مسیرهای پروازی شلوغ با تقاضای زیاد محسوب می شود. اگر شما هم به دنبال تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول هستید، در این مقاله با ما همراه باشید زیرا قرار است نکات بسیار دقیقی از این پرواز را با هم مرور نماییم. داشتن اطلاعات کافی برای پروازهای این چنینی باعث می شود تا شما هم از ترفندهای تهیه بلیط ارزان تهران استانبول مطلع باشید و هم برنامه ریزی سفر خود را طوری انجام دهید که با کم ترین هزینه به این مسافرت بروید. در ادامه همه این موارد را با هم مرور خواهیم کرد.

چند نکته برای خرید پرواز تهران استانبول

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

اهمیت پرواز تهران استانبول برای ایرانی ها

استانبول یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است که به دلیل آب وهوای عالی و مناطق دیدنی شهرت جهانی پیدا نموده است. از اقصی نقاط جهان برای بازدید از این شهر وارد کشور ترکیه می شوند و ایرانی ها نیز در این امر سرآمد بقیه هستند. از این گذشته تاجرین ایرانی برای تهیه اجناس مورد نظر خود در ایران دائماً در راستا هوایی تهران استانبول در حال رفت وآمد بوده و ازاین رو است که این راستا پروازی برای ایرانی ها طرفداران زیادی پیدا نموده است. لباس فروش ها هم که سرآمد کسب وکارهایی هستند که دائماً برای تهیه اجناس مورد نظر خود در این راستا هوایی به دنبال تهیه بلیط هستند.

قیمت بلیط هواپیما استانبول

قیمت بلیط پرواز تهران استانبول به موارد مختلفی بستگی دارد. با توجه به اینکه ایرلاین های ایرانی زیادی خدمات بلیط هواپیما استانبول را از تهران برای ایرانی ها فراهم آورده اند، قیمت های متنوعی برای این پرواز نیز وجود دارد. مهم ترین عوامل مؤثر در قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول به قرار زیر است:

- کلاس پروازی بلیط تهران استانبول

بلیط فرست کلاس تهران استانبول مسلماً قیمت بیشتر نسبت به بلیط های معمولی خواهد داشت. اگر مسافر همیشگی این پرواز هستید می توانید از این بلیط یا بلیط های ارزان تر اکونومی استفاده نمایید.

- بلیط چارتر یا سیستمی

راستا هوایی تهران استانبول یکی از راستاهایی است که تقریباً در هر موقعی از سال می توان بلیط های چارتر آن را پیدا کرد.

- زمان سفر

زمان سفر نیز اهمیت زیادی روی معین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول دارد.

- خود ایرلاین

ایرلاین های ارائه دهنده خدمات پرواز تهران به استانبول نیز امکانات مختلفی داشته و ازاین رو قیمت بلیط آنها نیز متفاوت خواهد بود. ازاین رو انتخاب ایرلاین مورد نظر نیز می تواند در قیمت بلیط پرواز تهران استانبول تأثیرگذار باشد.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

اگر مسافر دائمی راستا هوایی تهران استانبول هستید احتمالاً با ترفندهای تهیه بلیط ارزان این راستا آشنا هستید. اما کسانی که از این ترفندها اطلاعی ندارند، می توانند از موارد زیر برای چنین منظوری کمک بگیرند.

سعی کنید مسافرت های خود را در این راستا در ایامی از سال قرار دهید که خیلی مسافرت های تفریحی در آن وجود ندارد. در مواقعی از سال که تعطیلات زیادی پشت سر هم وجود دارد، مانند تعطیلات نوروز، این خط هوایی خیلی شلوغ بوده و قیمت بلیط ها نیز سرسام آور خواهد بود.

بلیط های چارتری پرواز تهران استانبول، می توانند هزینه های کمتری روی دست شما باقی بگذارند. البته این مورد هم باز به زمان سفر شما ارتباط خواهد داشت.

استفاده از بلیط های اکونومی نیز می تواند گزینه ای برای کاهش هزینه های سفر تهران به استانبول باشد.

مدت زمان سفر با هواپیما از تهران به استانبول

همانطور که در بندهای قبلی اشاره کردیم، پرواز تهران استانبول یکی از پروازهای پرطرفدار برای ایرانی ها است. ازاین رو این پروازها به صورت روزانه و در ساعات مختلفی انجام می پذیرد و شما در هر ساعتی از روز و هر روز هفته می توانید برای این مسافرت اقدام کنید. البته مدت زمان سفر در هر ساعتی و هر راستای می تواند متفاوت باشد. همه ایرلاین ها از یک راستا برای رسیدن به استانبول استفاده نمی کنند و از این گذشته زمان مسافرت ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف دیگری مانند شرایط آب وهوا نیز باشد. اما به صورت کلی تخمین زمان پرواز تهران به استانبول حدود 3 ساعت 20 دقیقه است.

نکاتی درباره بلیط هواپیما تهران استانبول

اگر به صورت اینترنتی بلیط پرواز تهران به استانبول را تهیه نموده اید، لازم است حدود نیم ساعت قبل در فرودگاه حاضر شوید تا مقدمات پرواز را پشت سر بگذارید.

قبل از اقدام به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران استانبول بهتر است درباره مسافرت خود اطمینان حاصل نمایید.

امکان استرداد بلیط هواپیما تهران استانبول برای مسافرین وجود دارد اما این فرایند ممکن است هزینه هایی بالایی روی دست شما باقی بگذارد.

جمع بندی

با نکات مهم درباره پرواز تهران استانبول آشنا شدید و ترفندهای تهیه بلیط ارزان این راستا را نیز با هم مرور کردیم. مسافرینی که قصد مسافرت به استامبول را دارند بایستی از قبل با تهیه پاسپورت و یا تمدید آن خود را آماده نموده و این مراحل را به روزهای پایانی قبل از سفر خود موکول نکنند. از این گذشته با قوانین پروازهای بین المللی نیز آشنایی پیدا نموده و در این پرواز به آنها دقت لازم را داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 859

به "چند نکته برای خرید پرواز تهران استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نکته برای خرید پرواز تهران استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید