چند نمونه از برترین سواحل ترکیه

به گزارش شهر وبلاگ، ترکیه کشوری چند اقلیمی و چند منطقه ای است که بخشی از آن در کنار اقیانوس مدیترانه واقع شده است.

قسمت های ساحلی این کشور هواداران زیادی در بین گردشگران جهانی دارد. به همین علت در این مطلب سعی داریم سواحل برتر این کشور را برای تان برشماریم. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چند نمونه از برترین سواحل ترکیه

ساحل Çıralı آنتالیا

این ساحل که واقع در دره مشرف بر خرابه های olympos است می تواند زیباترین مکانی باشد که تا به حال دیده اید. این قسمت دارای دو مایل ساحل گسترده است که به علت نهفته بودن در دره، طبیعتش دست نخورده به جای مانده است. لاک پشت هایی که در ماسه ها لانه نموده اند این منطقه را بسیار ویژه نموده اند. دهکده کوچکی در نزدیکی این ساحل است که با باغ هایی از میوه به خصوص انار، خودنمایی می نماید.

ساحل Kelebek Vadisi در نزدیکی فتحیه

راه دسترسی این ساحل تنها با قایق بوده و آنرا با عنوان بهشت جنوب شرق آسیا می شناسند. این منطقه هنوز دست نخورده به جای مانده و خانه های آن چوبی می باشد. تمامی رستوران ها و اقامتگاه ها آن چوبی می باشد. پیاده روی در کنار آبشار خیره کننده و ساحل پر زرق و برق، سفری رویایی برای تان رقم خواهد زد. اگر می خواهید از جمعیت و هیاهوی آن دور باشید این برترین مکان است.

ساحل کیاکا، موگلا Gokova در نزدیکی مارماریس

این ساحل محلی عالی برای پیک نیک و تماشای بادبادک هاست. یک ساحل واقعی که رستوران ها و قایق ها آن را احاطه نموده اند. بعلاوه به وسیله قایق ها می توانید به جزیره کلئوپاترا سفر کنید. سعی کنید این فرصت را هرگز از دست ندهید.

ساحلGemiler یارو، در نزدیکی فتحیه

ساحلی احاطه شده با جنگل کاج و محیطی بسیار آرام. شما می توانید یک پیک نیک بی نظیر را در آن تجربه کنید. شما می توانید قایق اجاره کنید و سراسر جزیره را بگردید، آفتاب بگیرید، به بالای تپه باستانی آن نزدیکی رفته، نظاره گر غروب زیبای آفتاب باشید و با پاراگلایدر به پایین بیایید.

ساحل Patara در نزدیکی کاس

این ساحلی پشت یک روستا واقع شده و هتل های بسیار و رستوران های زیادی بین فتحیه و کاس قرار گرفته است. ساحل خیره کننده ای با طول 18 کیلومتر که داری آب گرم و کم عمقی که برای شنا بسیار مناسب است. اگر زمان مناسبی از سال به این مکان سفر کنید، شاهد تخم گذاری لاک پشت ها نیز خواهید بود. این ساحل آزاد برای گردشگری، از مکان های دست نخورده ترکیه در مدیترانه به شمار میرود.

ساحل Iztuzu، در نزدیکی Dalyan

در نزدیکی روستای دالیان، بیش از 2مایل ساحل شنی قرار گرفته است. حتی با اتوبوس نیز می توانید به این مکان بروید تا در میان راه نیز از منظره ها تماشای آن لذت ببرید. گشتن با قایق، پیاده روی در امتداد ساحل و نوشیدن چای سبز در کافه های چوبی از تفریحات این ساحل به شمار می رود.

ساحل yalikavak، در نزدیکی بدروم

این ساحل مکانی آرام برای ماهیگیری، پر از رستوران و شبیه بازار است. در رستوران ها معمولا ماهی های تازه سرو می گردد و چشم اندازهایی در این ساحل وجود دارد که می توانید با نوشیدن قهوه ترک و تماشا غروب خورشید در آنها روز را به خاتمه برسانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1846

به "چند نمونه از برترین سواحل ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نمونه از برترین سواحل ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید