چراغ بورس در سال 99 ؛سبز یا قرمز

به گزارش شهر وبلاگ، جوانمرد گفت: اگر تورم و افزایش نقدینگی مورد توجه قرار گیرند بازار بورس در سال 99 شاهد رشد بسیاری خواهد بود.

چراغ بورس در سال 99 ؛سبز یا قرمز

به گزارش خبرنگاران صادق جوانمرد، کارشناس مسائل مالی، در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط بازار سرمایه در سال 99 اظهار کرد: دلایل زیادی هستند که می توانند روی بورس اثر بگذارند و ما نمی توانیم پیش بینی کلی داشته باشیم اما مهم ترین مسئله ای که هم اکنون با آن روبرو هستیم ویروس کرونا است که اقتصاد دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده و مسائل مالی را برای کشورهای مختلف به همراه داشته است.

او ادامه داد: عملکرد بازارهای داخلی برای مبادلات ارزی و صادرات به کشورهای منطقه نگران کننده است که در صورت ادامه دار بودن این شرایط (پایداری ویروس کرونا) به راحتی تمام بخش های مالی کشور فلج می گردد.

این کارشناس مالی بیان نمود: تورم و افزایش نقدینگی مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه گردد. اگر این دو مورد توجه قرار بگیرند بازار بورس سال جاری شاهد رشد بسیاری خواهد بود.

او بیان نمود: علاوه بر همه گیر شدن ویروس کرونا بحث عرضه های اولیه وجود دارد، جریان نقدینگی در حال ورود به بورس بوده است و نیازمند این است که شرکت های جدید بیشتری عرضه شوند. همچنین از طرفی دیگر دولت باید شرکت های خود را واگذار کند تا بتوانیم این نقدینگی را به صورت مؤثر در درازمدت در بازار داشته باشیم.

جوانمرد در انتها توضیح داد: بورس متأثر از تورم، دوباره می تواند رشد کند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 79

به "چراغ بورس در سال 99 ؛سبز یا قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ بورس در سال 99 ؛سبز یا قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید