پیام مدیردفتر موسیقی وزارت ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد.

پیام مدیردفتر موسیقی وزارت ارشاد به جشنواره موسیقی جوان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با شروع بخش های مختلف جشنواره موسیقی جوان، پیامی را منتشر کرد.

در پیام محمد اله یاری آمده است:

جشنواره ملی موسیقی جوان فرصت مغتنمی برای بیان احساسات و عواطف لطیف جوانان است و امکان شناخت بهتر شرایط موسیقی و ظرفیت های هنرمندان و جوانان و اجرای آثارشان را فراهم می کند.

این جشنواره با موضوع موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک که بنیان و اعتبار فرهنگی دارند، بستر مناسبی است تا داشته های ارزشمند هنری جوانان بیان و با نگاه و نظر استادان و هنرمندان پیشکسوت صیغل یابد. جوانانی که جریان آینده موسیقی کشور با حضور و هنر آنان پیش می رود.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی ایران است که به شایستگی می تواند هویت فرهنگی، دینی و موسیقایی ما و پویایی جوانان را در موسیقی ارائه کند. اعتبار و جایگاه جشنواره با مشارکت و همراهی استادان شاخص موسیقی در داوری و فرایند منظم برگزاری جشنواره تثبیت شده است.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان علی رغم شیوع ویروس کرونا با استقبال و اشتیاق هنرمندان جوان با شیوه ای دیگر برگزار می شود و تجربه ای متفاوت را در این رویداد رقم می زند.

فرصت را مغتنم می شمارم و از تلاش های دبیر محترم جشنواره، داوران فرهیخته و همکارانم در دبیرخانه و ستاد اجرایی و پشتیبانی جشنواره قدردانی می کنم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 803

به "پیام مدیردفتر موسیقی وزارت ارشاد به جشنواره موسیقی جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مدیردفتر موسیقی وزارت ارشاد به جشنواره موسیقی جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید