انتها دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون

به گزارش شهر وبلاگ، دوره آموزش مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون و دوره فنی ترای اتلون المپیک سولیداریتی در تهران انتها یافت.

انتها دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از فدراسیون ترای اتلون، دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون و دوره فنی ترای اتلون المپیک سولیداریتی در تهران، به سرانجام رسید و مراسم اختتامیه این دوره با حضور گودرزی ریاست فدراسیون، حمیدی و فتح اللهی دبیر و نایب رئیس فدراسیون، مهرانی مسئول بخش المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و شرکت کنندگان در دوره برگزار گشت.

این دوره که حاصل تلاش های مداوم و شبانه روزی فدراسیون بود با همکاری کمیته ملی المپیک و بخش سولیداریتی این کمیته و ترای اتلون جهانی با هدف ارتقاء دانش 30 نفر از مربیان فعال و ورزشکاران نخبه کشورمان از 10 آبان ماه به مدت 5 روز در محل هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد.

فرانس اشتودر از آفریقای جنوبی، به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت و و فیراس الحمود از کشور اردن به عنوان ناظر در این دوره شرکت کرد.

در مراسم اختتامیه این دوره ضمن اهدای گواهی المپیک سولیداریتی به شرکت کنندگان، از مسئولان برگزاری و مدرس و ناظر این دوره از طریق فدراسیون و کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که 18 نفر از شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر حضور در بخش سولیداریتی به عنوان مربیان و ورزشکاران منتخب کشور در دوره سطح یک بین المللی حضور داشتند که پس از طی مراحل مختلف، پیش و پس از این دوره در صورت موفقیت به عنوان مربی سطح یک بین المللی ترای اتلون حکم مربیگری بین المللی خود را از فدراسیون جهانی ترای اتلون دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

  • ملی پوشان ترای اتلون تاریخ سازی کردند/ ایران برای اولین بار در جایگاه ششم قاره کهن ایستاد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1755

به "انتها دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها دوره مربیگری سطح یک بین المللی ترای اتلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید