همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی

به گزارش شهر وبلاگ، محققان جهاددانشگاهی علاوه بر بومی سازی فناوری، تولید کاتالیست خودرو و توسعه سیستم کنترل موتور خودرو در صدد هستند در تولید خودروهای برقی نیز گام بردارند.

همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،نشست مشترک بررسی گزارش پیشرفت کار برطبق تفاهم نامه گسترش همکاری های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، و مدیرعامل شرکت تولید کننده خودرو امروز برگزار گشت.

در این نشست که با گذشت کم تر از سه ماه از امضای این تفاهم نامه برگزار گشت، یک قرارداد و یک تفاهم نامه همکاری در زمینه خدمات فنی و مهندسی، تدوین دانش فنی، طراحی، مشاوره و ساخت قطعات اپتیک و لوازم جانبی و گسترش همکاری های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو به امضا رسید.

همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی

دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی در این نشست با اشاره به اهمیت همکاری بخش صنعت و دانشگاهی گفت: هر جا که مدیران صنعتی به دانشگاهیان اعتماد کردند و با آن ها همکاری می کنند، سرعت کار بیشتر شده و زودتر به نتیجه می رسد.

وی با بیان این که تجربیات مدیران صنعتی بسیار ارزشمند است، ادامه داد: به همکاری با شرکت خودروسازی به صورت بلندمدت فکر می کنیم و متعهد هستیم این اعتماد را با کار خوب پاسخ دهیم.

طیبی با اشاره به این که به صورت برخط پیگیر جلسات تحقق این تفاهم نامه هستیم، اضافه نمود: برای جهاددانشگاهی مهم است که اگر قولی دادیم به خوبی عملیاتی کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی هم چنین در رابطه با پیشنهادهای مطرح شده در این نشست پیرامون همکاری در تولید خودروهای برقی، گفت: در زمینه خودروهای برقی و الکتروموتورها، جهاددانشگاهی توانمندی های خوبی دارد و آماده همکاری است.

محورهای همکاری جهاددانشگاهی و ایران خودرو

تفاهم نامه ای نیز در رابطه با گسترش همکاری های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه های مرتبط با خودرو منعقد شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 517

به "همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جهاددانشگاهی در تولید خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید