همسر کامالا هریس؛ یک وکیل برجسته و نخستین آقای دوم آمریکا

به گزارش شهر وبلاگ، انتخاب کامالا هریس به عنوان معاونت جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برنده انتخابات، چند رکوردِ اولین ها را به نام خود ثبت نموده است.

همسر کامالا هریس؛ یک وکیل برجسته و نخستین آقای دوم آمریکا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ولی او تنها نیست. همسرش، داگلاس اِمهوف که وکیل است نیز اولین آقای دوم ایالات متحده خواهد شد.

چالش همسر کامالا هریس

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن در نخستین میتینگ خود همراه خانم هریس به عنوان متحد انتخاباتی اش در روز چهارشنبه به شوهر او گفت: داگ [مخفف داگلاس]، در کاری که پیش رو داری، باید خودت یاد بگیری که چطور سدشکن باشی.

تا به امروز معاونان روسای جمهوری آمریکا همیشه مرد بوده اند و به همین خاطر برای همسرانشان سمت سکند لیدی (بانوی دوم) به کار برده می شد، اما این لقب برای همسر کاملا هریس کاربردی نخواهد داشت.

در همین باره خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته داگلاس ایمهوف همسر 56 ساله هریس با لقب سکند جنتلمن خطاب خواهد شد. از پیشنهادهای دیگری که در این باره مطرح شده سکند مِستر و وایس اسپاوس (همسر معاون) است.

آقای امهوف 55 ساله، ظاهرا آماده این لحظه تاریخی بود، و پس از ملاقات همسرش با معاون سابق، تصویری از آن ها توییت کرد و نوشت: آمریکا، وقت عمل است..

کامالا هریس نخستین زنی است که معاون ریاست جمهوری آمریکا شده است

اما راستا آقای امهوف به کاخ سفید، به اندازه خانم هریس روشن نبوده است.

پیش از آن که پدرش - که طراح کفش زنانه بود - خانواده را به نیوجرسی ببرد، در محله بروکلین نیویورک عظیم شد. وقتی آقای امهوف نوجوان بود، خانواده اش به لس آنجلس کالیفرنیا نقل مکان کرد.

آنجا بود که امهوف لیسانس گرفت و به دانشکده حقوق دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، نورت بریج و دانشکده حقوق گولد در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی رفت.

پس از فارغ التحصیلی در رشته حقوق، وکیل بین المللی شد و وکالت مشتریان معروفی مثل رستوران تاکوبل چیهواهوا و ویلی گالت، بازیکن سابق تیم فوتبال آمریکایی شیکاگوبرز را به عهده داشت.

او حالا شریک شرکت حقوقی دی ال ای پاپیر است که بنا به مشخصاتش در وبسایت این شرکت، نمایندگی شرکت های عظیم داخلی و بین المللی و بعضی از مشهورترین و تاثیرگذارترین اشخاص را در مسائل پیچیده مربوط به دعاوی تجاری، املاک و مستغلات و مالکیت معنوی بر عهده دارد.

آشنایی و ازدواج با کامالا هریس

پیش از آشنایی با کامالا هریس، او با همسر اولش ازدواج کرد و از او دو فرزند به نام های کول و اِلا دارد. پس از طلاق، گفتند که بی نهایت به هم نزدیکیم و سرپرستی بچه ها را مشترکا به عهده گرفتند. کامالا هریس نیز با فرزندان او که هر دو در اوایل بیست سالگی اند پیوند نزدیکی دارد، و آن ها عاشقانه مادرشان را مامولا صدا می زنند که شوخی با نام اول اوست.

داگلاس امهوف و کامالا هریس بدون آن که آشنایی قبلی داشته باشند، توسط رجینالد هادلین - فیلمسازی که در کارنامه اش فیلم های مهمانی خانگی و جنگجوی زنجیرگسسته را دارد - به هم معرفی شدند.

داگلاس امهوف در حال ملاقاتی کاری با این فیلمساز و همسرش کریست بود که دوست نزدیک خانم هریس است، و آن ها حرف خانم هریس را پیش کشیدند. در آن زمان، خانم هریس دادستان کل کالیفرنیا بود.

به گفته شبکه ان بی سی نیوز، وقتی هادلین نام کامالا هریس را برد، داگلاس امهوف یادش آمد که او دادستان کل است و گفت: آخ، خیلی جذاب است.

به کامالا هریس پیامک زد و تلفن کرد تا اولین قرارش را با او بگذارد، حرکت جسورانه ای که هریس بعدا در خاطرات سال 2019 خود، اعتمادی که به هم داریم، دوست داشتنی توصیف کرد.

او در این کتاب نوشت: صبح روز بعد از اولین قرارمان، داگ فهرستی از روز هایی را که در دو ماه آینده می توانیم قرار بگذاریم برایم فرستاد. در آن ایمیل نوشت: من پیرتر از آنم که بخواهم قایم باشک بازی در بیاورم. واقعا ازت خوشم می آید، و می خواهم بدانم که می توانیم این رابطه را به نتیجه برسانیم یا نه.

یک سال بعد، در اوت 2014، آن ها در یک مراسم کوچک و خصوصی در دادگاه سانتا باربارا ازدواج کردند.

در آغاز رابطه با کامالا هریس، امهوف نمی دانست که ممکن است وارد حوزه سیاست آمریکا گردد.

در ماه آوریل گفت: وقتی آشنا شدیم، او دادستان کل بود. آن زمان فقط دو آدم حرفه ای خیلی پرمشغله بودیم... که سعی می کردیم بین دو شغل و زندگی در دو شهر تعادل ایجاد کنیم. ولی فقط بعد از ازدواج... و بعد از آن که سناتور باربارا باکسر تصمیم گرفت در انتخابات شرکت نکند بود که مطلب دستگیرم شد.

در ابتدا به نظر می رسید که گام بعدی کامالا هریس در سیاست، بعد از دادستانی کل کالیفرنیا، فرمانداری این ایالت خواهد بود. اما بعد کرسی خانم باکسر در سنا خالی شد، و به او اجازه داد به صحنه سیاست ملی گام بگذارد.

داگلاس امهوف گفت: مثل این بود که بگویند به دنیای سیاست خوش آمدی. در آن انتخابات بود که واقعا همسر یک سیاستمدار شدم و آغاز به برگزاری میتینگ کردم.

امهوف، از نقش همسر مفتخر یک سیاستمدار معروف کاملا استقبال کرد، و تصاویری از خانم هریس در اولین کارزار انتخاباتی او و نیز سِلفی هایی از هردوشان منتشر کرد. وقتی خانم هریس وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری شد، اغلب تصاویری از خودش با لباس و کلاه کارزار او را منتشر می کرد.

حالا که همسرش متحد انتخاباتی جو بایدن شده، داگلاس امهوف کارزار دیگری در کنار هریس به راه انداخت. امهوف در این مدت تصاویر متعددی از خودش در حال حمایت از کارزار آن ها در شهر دِلِوِر در روز چهارشنبه - نخستین میتینگ نامزد های ریاست جمهوری و معاون اولی - منتشر کرد.

او نوشت: بالاخره وقتش شد. عاشق همه واکنش ها و پاسخ ها و خوشامد ها هستم، و البته بی نهایت برای [کامالا هریس]خوشحالم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 838

به "همسر کامالا هریس؛ یک وکیل برجسته و نخستین آقای دوم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر کامالا هریس؛ یک وکیل برجسته و نخستین آقای دوم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید