نگرانی منچسترسیتی از رویارویی با رئال مادرید پس از ابتلای ماریانو به کرونا

به گزارش شهر وبلاگ، یک نشریه انگلیسی مدعی شده است که مسئولان تیم فوتبال منچسترسیتی نگران آن هستند که دیگر اعضای حریف شان در لیگ قهرمانان اروپا هم به کرونا مبتلا شده باشند.

نگرانی منچسترسیتی از رویارویی با رئال مادرید پس از ابتلای ماریانو به کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیلی میل انگلیس، انتشار خبر ابتلای ماریانو دیاس به ویروس کرونا نه تنها اعضای تیم فوتبال رئال مادرید بلکه حریف آنها در لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را هم به وحشت انداخته است.

روز گذشته (سه شنبه) بود که معین شد ماریانو در تعطیلات چند روزه اش پس از خاتمه لالیگا دچار کرونا شده است و به همین دلیل او به خانه اش فرستاده شد تا دو هفته قرنطینه باشد. به این ترتیب او بازی برگشت رئالی ها مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. با این حال کنار گذاشته شدن او سبب نشده که نگرانی سیتی از رویارویی با حریف اسپانیایی رفع گردد.

طبق اعلام دیلی میل، مسئولان باشگاه منچسترسیتی نگران آن هستند که رئال مادرید در شرایطی مشابه به تیم دسته دومی فوئنلابرادای اسپانیا در روزهای آینده موارد جدیدی از ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا اعلام کند.

با این حال یوفا اطمینان خاطر داده که بازی مطابق برنامه قبلی در تاریخ هفتم آگوست (17 مرداد) در استادیوم اتحاد برگزار می گردد و سفیر انگلیس در مادرید هم اعلام نموده که بازیکنان رئال مادرید برخلاف دیگر شهروندان اسپانیایی که به این کشور سفر می نمایند احتیاج به سپری کردن دوره قرنطینه نیستند هرچند تردد آنها محدود و کنترل شده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 558

به "نگرانی منچسترسیتی از رویارویی با رئال مادرید پس از ابتلای ماریانو به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی منچسترسیتی از رویارویی با رئال مادرید پس از ابتلای ماریانو به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید