نماینده مجلس فرانسه: بعضی بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش بیماران کرونایی نیستند

به گزارش شهر وبلاگ، یک نماینده مجلس فرانسه گفت که بیمارستان ها و درمانگاههای این کشور در شرایط غیر طبیعی و بسیار بدی به سر می برند.

نماینده مجلس فرانسه: بعضی بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش بیماران کرونایی نیستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با اعلام فوت 299 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته بر اثر بیماری کووید-19 در فرانسه، یک نماینده زن مجلس این کشور گفت شرایط در بیمارستان ها بسیار سخت است.

او بدون ذکر نام خود به شبکه الحدث گفت که بعضی بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا نیستند و در شرایط غیر طبیعی به سر می برند.

او همچنین گفت که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه از بیمارستان ها خواسته است تا با داروی مالاریا، بیماران کرونایی را معالجه نمایند.

امروز همچنین رئیس فدراسیون بیمارستان های فرانسه هشدار داد با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، ظرفیت بیمارستان های پاریس و حومه تا دو روز دیگر پر خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

امانوئل ماکرون امروز اطلاع داد که شرایط قرنطینه در این کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا برقرار شده بود برای دو هفته دیگر و تا 15 آوریل (27 فروردین) تمدید می گردد.

آخرین آمارها در فرانسه حاکی از آن است که دست کم 30 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 1700 نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 109

به "نماینده مجلس فرانسه: بعضی بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش بیماران کرونایی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس فرانسه: بعضی بیمارستان ها دیگر قادر به پذیرش بیماران کرونایی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید