نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی

به گزارش شهر وبلاگ، نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی با هدف حرکت به سوی قوه قضائیه هوشمند برگزار گردید.

نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در این نشست که ظهر امروز در محل سالن جلسات مرکز آمار و فناوری اطلاعات برگزار گردید دکتر زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های فیمابین سازمان ها و بخش های داخلی قوه قضائیه در راستای هوشمند سازی قوه قضائیه، آمادگی مرکز را برای ارائه خدمات مورد احتیاج سازمان پزشکی قانونی گفت.

در ادامه دکتر مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی با برشمردن مأموریت های این سازمان، ضمن بیان لزوم بهره برداری هر چه بیشتر از فناوری اطلاعات برای ارائه خدماتی با کیفیت و تنوع بیشتر به عموم آحاد جامعه و مراجعین این سازمان، خواهان همکاری های بیشتر در حوزه موضوعات فنی و نرم افزاری دو جانبه شد.

همچنین مدیران و معاونین طرفین ضمن آنالیز موضوعات مشترک، به بیان راه حل های اجرایی و عملیاتی مصادیق مطرح شده پرداختند. ارائه خدمات نوینی همچون انجام بعضی از آنالیز های پزشکی از راه دور، برقراری تعامل با سازمان های خارج از قوه قضائیه همچون نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی به مراجعین پزشکی قانونی و تقویت زیرساخت های ارتباطی و فنی از دیگر موضوعات مورد بحث و آنالیز در این نشست مشترک بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1005

به "نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان پزشکی قانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید