معرفی تعدادی از امن ترین کشورهای جهان

به گزارش شهر وبلاگ، کمتر انسانی وجود دارد که هوای پاک و زیبایی های طبیعت برایش کم اهمیت باشد. در همین دوران پر خطری که همواره امینت و سلامت ما و زیستگاهمان تهدید می شود، هنوز هستند مکانهایی که تا حدود بسیار زیادی از خطرات به دور هستند. در مقاله امن ترین کشورهای دنیا قصد داریم تا تعدادی از کشورهای امن و آرام دنیا را به شما معرفی کنیم. پس، در تور مجازی امن ترین کشورهای دنیا با ما همراه بمانید.

معرفی تعدادی از امن ترین کشورهای جهان

فهرست مطالب

ایرلنداسترالیابرزیللوئیسمالتپونتا آرنزایسلندفیجیسوئیسنیوزیلند

ایرلند

ایرلند در جنگهای بزرگ در طول تاریخ اغلب بیطرف بوده و آرامش و سکونش در طول زمانهای طولانی حفظ شده است. بنابراین، امنیت در جنگ هسته ای احتمالی در آینده را خواهد داشت. زیبایی های طبیعی، آب و هوای مطبوع، گالری های هنری و ظرفیتهای توریستی رفاهی، این کشور را به مقصدی رویایی و یکی از امن ترین کشورهای دنیا تبدیل می کنند.

بیشتر بخوانیدسفر به ایرلند | مکان های زیبایی که حتما باید به آنها سفر کنید!

استرالیا

استرالیا از جمله کشورهایی بوده که دارای امنیت در جنگ هسته ای است، زیرا این کشور سلاح ندارد و در مسافتی بسیار دور از سایر کشورها، امنیت و آرامش خاص خود را شکل داده است. سواحل تفریحی، خلیج سیدنی، باغهای زیبا، طبیعت متنوع و گسترده از جمله جذابیتهای این مورد از کشورهای امن و آرام دنیا هستند.

بیشتر بخوانیدسفر به استرالیا | تعریفی نو از زیبایی دیدنی های استرالیا

برزیل

از ویژگی متمایز برزیل، جنگل های گسترده ای بوده که آب و هوای این مورد از امن ترین کشورهای دنیا را جز پاک ترین و مطبوع ترین های دنیا قرار داده اند.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری برزیل و دنیایی از تنوع و زیبایی

لوئیس

لوئیس، علی رغم اینکه منطقه ای ناشناخته بوده، ولی جذابیت و ظرفیتهای فراوانی دارد؛ جذابیتهایی نظیر سالنهای موسیقی، تئاترها، باغهای پرندگان. نواحی سنگی این منطقه برای عکاسان و هنرمندان سوژه جذابی هستند.

مالت

مالت جزیره ای آرام و زیبا در دریای مدیترانه و مهد سازه های باستانی است. فاصله این جزیره باعث می شود این ناحیه هیچگاه هدف حمله اتمی قرار نخواهد گرفت. طبیعت این جزیره دست نخورده و پاک بوده و برای تعطیلات بسیار مناسب است. سیستم حمل و نقل متفاوت، سواحل آرام و دیدنی همگی ما را برای سفر به این جزیره ترغیب می کنند.

بیشتر بخوانیدسفر به مالت | تماشای جاذبه های گردشگری مالت

پونتا آرنز

طبیعت بکر و زیبا، فاصله بسیار از مناطق مورد تهدید حمله هسته ای و آب و هوای پاک از جمله مزیتهای این منطقه دیدنی هستند.

ایسلند

ایسلند جز مناطقی بوده که از سایر نواحی دنیا جدا گشته است. شما می توانید به دور از هر خطر و آلودگی در میان یخچال و آتشفشانهای این کشور زیبا گشت و گذار نمایید.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ایسلند | 7 دلیل برای سفر به این کشور دیدنی

فیجی

شاید شما تا به حال اسم فیجی را هم نشنیده باشید. فیجی یکی از دور افتاده ترین و امن ترین کشورها و در عین حال خوش آب و هواترین در دنیاست. تقریبا هیچکسی قصد حمله یا تهدید این ناحیه را نداشت.

بیشتر بخوانیدسفر به فیجی | اسیر شدن در یک بهشت زیبا و بی نظیر

سوئیس

سوئیس در قلب اروپا واقع شده و این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا آب و هوای متنوع در آن شکل بگیرد که برای گردشگری مساعد هست. موقعیت این کشور همچنین باعث شده تا امنیتش بسیار بالا بوده و برای گذراندن تعطیلات مناسب باشد.

بیشتر بخوانیدجاهای دیدنی سوئیس | دوازده جاذبه گردشگری در سوئیس

نیوزیلند

نیوزیلند نیز مانند سایر مواردی که ذکر شد، از طبیعت متمایزی برخوردار است. کوهستانهای زیبا و ظرفیتهای فراوان نیوزیلند، آن کشور را از هر جهت برای اقامت مناسب می گرداند.

بیشتر بخوانیدسفر به نیوزیلند | جاذبه های گردشگری نیوزیلندمنبع: همگردی
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 754

به "معرفی تعدادی از امن ترین کشورهای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از امن ترین کشورهای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید