مدل های نو مک بوک پرو شاید نمایشگر 120 هرتز mini، LED داشته باشند

به گزارش شهر وبلاگ، اپل شب گذشته اعلام کرد که رویداد Unleashed را در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) برگزار می کند و انتظار می رود در این مراسم مدل های نو مک بوک پرو معرفی شوند. در رابطه با این لپ تاپ ها گزارش های مختلفی منتشر شده ولی حالا راس یانگ که یکی از تحلیلگران مشهور صنعت نمایشگرها محسوب می شود، اعلام کرده که این لپ تاپ ها همراه با نمایشگر 120 هرتز mini-LED راهی بازار خواهند شد.

مدل های نو مک بوک پرو شاید نمایشگر 120 هرتز mini، LED داشته باشند

در رابطه با mini-LED بودن نمایشگر مدل 14 و 16 اینچی این نمایشگر گزارش های زیادی منتشر شده ولی راس یانگ می گوید این قابلیت 100 درصد تایید شده است. گفته می شود اپل برای نمایشگرهای این لپ تاپ ها، از همان تامین کنندگان نمایشگر mini-LED نسل تازه آیپد پرو استفاده کرده است. اگرچه در رابطه با رفرش ریت 120 هرتز این نمایشگرها اطمینان زیادی وجود دارد، ولی در مورد فناوری پروموشن که به معنای رفرش ریت متغیر است، هنوز با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم.

در کنار راس یانگ، یکی دیگر از افشاگران دنیای تکنولوژی اعلام کرده که مدل های 14 و 16 اینچی نسل تازه مک بوک پرو همراه با حداقل 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شوند که در حال حاضر مدل های رده بالای مک بوک پرو 13 و 16 اینچی فعلی از چنین مشخصاتی بهره می برند.

علاوه بر این، این افشاگر بار دیگر تاکید کرده که مک بوک پرو تازه از وب کم 1080p و همراه با چیپست M1X به دست کاربران می رسد. همچنین با توجه به اینکه مک بوک پرو تازه نفس از پورت تازه مگ سیف بهره می برد، این افشاگر به بهره گیری از شارژر تازه هم اشاره کرده است.

بر اساس شایعات منتشر شده، مدل های تازه مک بوک پرو از نمایشگر دارای حاشیه های باریک تر بهره می برند و در بخش پایینی نمایشگر هم دیگر لوگوی آن ها تعبیه نشده است. همچنین فاصله قیمت بین مدل 14 و 16 اینچی کمتر از نسل قبلی خواهد بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1716

به "مدل های نو مک بوک پرو شاید نمایشگر 120 هرتز mini، LED داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های نو مک بوک پرو شاید نمایشگر 120 هرتز mini، LED داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید