ماجرای جالب پیدا شدن خودرو فراری F 40 پسر صدام ، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، انتخاب نوشت: مدتی است که یک یوتیوبر آمریکایی به نام راتاروزا به دنبال خودرو فراری F 40 پسر صدام حسین است که حدس زده می شد در عراق باشد. بر اساس فراخوان این یوتیوبر، هزاران نفر در مدت زمانی کوتاه تصاویری از خودروهای مختلف ارسال کردند و در نهایت به لطف فضای مجازی این خودرو در اربیل عراق کشف شد.

ماجرای جالب پیدا شدن خودرو فراری F 40 پسر صدام ، عکس

حتی خود راتاروزا نیز تصور نمی کرد که بتواند به این سرعت در چالش خود پیروز گردد. مردم فقط با دیدن عکس ها توانستند مکان خودرو را در اربیل، پایتخت کردستان عراق ردیابی نمایند. این خودرو در یک گاراژ دیده شد.

به نظر می رسید این خودرو از سال 2016 در این گاراژ متروک رها شده بود. از آن موقع، بسیاری از قسمت های خودرو تخریب و مفقود شده بود. برنامه اولیه راتاروزا این بود که پس از کشف خودرو، آن را به ایالات متحده منتقل نموده و در دید عموم بگذارد، اما به نظر می رسد هزینه های جا به جایی این خودرو از عراق به ایالات متحده بسیار سنگین خواهد بود. با توجه به این که خودرو مذکور به شدت آسیب دیده است جای سوال دارد که این جا به جایی توجیه مالی دارد یا خیر.

افزون بر این ها اکنون دیگر پسر صدام حسین مالک این خودرو نیست و مالک فعلی نیز اعلام نموده که خودرو را با قیمت 1150، 000 دلار آمریکا می فروشد. با در نظر دریافت این که فراری F 40 احتیاج به بازسازی کامل دارد، این قیمت بسیار بالا است. باید دید نتیجه این چالش مهیج چه خواهد شد.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 272

به "ماجرای جالب پیدا شدن خودرو فراری F 40 پسر صدام ، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماجرای جالب پیدا شدن خودرو فراری F 40 پسر صدام ، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای جالب پیدا شدن خودرو فراری F 40 پسر صدام ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید