فناورانه دستهای خود را ضدعفونی کنید

به گزارش شهر وبلاگ، دستبند جادویی PumPiX را پوشیده و در هر زمان و مکانی دستهای خود را ضدعفونی کنید.

فناورانه دستهای خود را ضدعفونی کنید

امروزه یکی از راههای مقابله با انواع ویروس ها از جمله کرونا ضدعفونی مکرر دستها است. این اقدام در خانه با شستن دستها به یاری صابون و یا مواد ضدعفونی دیگر انجام می گیرد. اما بیرون از محیط خانه و در محیط های عمومی ، ضدعفونی دستها اغلب کمی سخت است؛ چرا که کاربران در بیشتر مواقع فراموش مینمایند ماده ضدعفونی خود را برداشته و آن را با خود حمل نمایند. بعضی از کاربران نیز از حمل روزمره یک ماده ضدعفونی ابراز ناراحتی نموده و در بیشتر مواقع ترجیح می دهند تا بازگشت به خانه قید ضدعفونی دستهای خود را بزنند.

برای حل این مشکل گجت پوشیدنی PumiPix طراحی و ساخته شده است تا کاربران با اتصال آن به دست خود ماده ضدعفونی را بدون هیچ مسئله ای حمل نموده و در هر زمان و مکانی از آن استفاده نمایند. این فناوری جالب توجه در حقیقت یک دستگاه پخش نماینده مواد ضدعفونی است که دسترسی مستقیم و آسان به این ماده را به کاربران هدیه می دهد. این فناوری در ابعادی برابر 2.5 x 2 x 0.5 سانتی متر و وزنی حدود 35 گرم طراحی و ساخته شده است تا کاربران بدون هیچ مسئله ای آن را حمل نموده و از کارکرد بی نظیر آن در هر مکانی لذت ببرند. این گجت قابل حمل به مچ دست کاربر متصل شده و تنها با فشار یک دگمه ماده ضدعفونی را پخش می نماید.

به محض فشار دگمه بالایی این سیستم فعال شده و در عرض 1 ثانیه مواد ضدعفونی را به دستان شما اسپری می نماید. به همین دلیل به یاری این فناوری می توانید با خیالی راحت پس از خریدهای روزانه دستهای خود را ضدعفونی نموده و با این اقدام از سلامت خود و دیگران محافظت کنید. مخزن این سیستم در هنگام تحویل خالی است تا کاربران با سلیقه خود مواد ضدعفونی دلخواه را درون ان ریخته و در مکانهای عمومی از آن استفاده نمایند. این دستبند جادویی 12 میلی گرم ماده ضدعفونی را در خود جای داده و 100 بار مواد ضدعفونی را به دست کاربر اسپری می نماید. به محض اتمام ماده ضدعفونی می توان آن را دوباره پر نموده و از آن استفاده کرد. این سیستم دوستدار طبیعت مناسب برای مردان و زنان طراحی شده و قابلیت جذب عرق را نیز دارد.

به همین دلیل کاربران می توانند این فناوری را حتی در هنگام تمرینهای ورزشی و دوچرخه سواری به مچ دست خود بسته و از آن استفاده نمایند. در صورت تمایل به خرید دستبند ضدعفونی نماینده PumPiX می توانید به وب سایت کیک استارتر مراجعه نموده و این فناوری جالب توجه را با قیمتی برابر 29 دلار پیش خرید کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 299

به "فناورانه دستهای خود را ضدعفونی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه دستهای خود را ضدعفونی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید