فرمانده نیروی دریایی ارتش: به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم

به گزارش شهر وبلاگ، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در مجموعه نیروی دریایی به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم که این این اتفاق این امکان را به ما خواهد داد تا تعداد بیشتر موشک ها را بر روی عرشه کشتی ها جای دهیم تا اهداف بیشتر و متنوع تری را مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم

به گزارش خبرنگاران، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش (نداجا) در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره انجام تمرین رزم سطحی شهدای رمضان توسط این نیرو در محدوده شمال اقیانوس هند و دریای عمان اظهار کرد: در مجموعه موتورهای موشکی نیروی دریایی ارتش قطعاً تغییراتی اتفاق خواهد افتاد که این موتورها باید درجه حرارت بالاتر در زمان طولانی تر را تحمل کند.

وی اضافه نمود: در سامانه های سوخت رسانی و سیستم های راهنمایی ناوبری نیروی دریایی ارتش نیز قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

فرمانده نداجا گفت: امروز به برد موشکی 300 کیلومتر دست پیدا کردیم و به زودی به برد خیره نماینده بسیار بیشتر نیز دست خواهیم یافت.

امیر خانزادی با بیان اینکه ساخت موشک های نسل طلاییه در برنامه نیروی دریایی ارتش واقع شده است، گفت: حرکت در مجموعه نیروهای مسلح به صورت شبانه روزی و تساعدی است موشک هایی که امروز به صورت کروز استفاده کردیم از نسل مادون صوت هستند و نزدیک به سرعت صوت پرواز می نمایند.

وی با بیان اینکه به زودی به نسل موشک های فراصوت دست می یابیم، گفت: در آینده نزدیک فراوری موشک های سوپر سونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن ها موتورهای جدید از نسل توربوفن به کارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت نمایند.

فرمانده نداجا اعلام نمود: در مجموعه نیروی دریایی به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم که این این اتفاق این امکان را به ما خواهد داد تا تعداد بیشتر موشک ها را بر روی عرشه کشتی ها جای دهیم تا اهداف بیشتر و متنوع تری را مورد اصابت قرار دهیم.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 406

به "فرمانده نیروی دریایی ارتش: به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی دریایی ارتش: به دنبال عمود پرتاب کردن موشک ها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید