عملکرد فراتر از انتظار چین در سرمایه گذاری و تجارت خارجی

به گزارش شهر وبلاگ، طبق آمار منتشر شده کشور چین در زمینه سرمایه گذاری و تجارت خارجی عملکردی خوب از خود به جای گذاشته است.

عملکرد فراتر از انتظار چین در سرمایه گذاری و تجارت خارجی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سخنگوی دفتر آمار چین امروز (سه شنبه) گفت که عملکرد سرمایه گذاری و تجارت خارجی چین فراتر از حد انتظار بوده است.

فو لینگوی در جریان کنفرانس خبری روزانه خود به خبرنگاران گفت که فشار برای استخدام بسیار بالاست و شرایط این کشور به دلیل بهبود مالی چین پیشرفت نموده است.

اداره ملی آمار چین پیشتر اعلام نموده بود رشد فراوری ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه دوم امسال میلادی 3.2 درصد بوده که سریع تر از 2.5 درصد پیش بینی شده توسط تحلیلگران رویترز است. رشد فراوری ناخالص داخلی نتیجه برداشته شدن قرنطینه ای کرونا و افزایش محرکهای مالی جهت مبارزه با رکود به وجود آمده بوده است.

افزایش درگیری با آمریکا و همه گیری ویروس کرونا به مسائل ساختاری که چین طی سال های اخیر با آن روبرو بوده افزوده است. مسائلی مانند تغییرات جمعیتی، سرمایه گذاری بیش از حد، بهره وری پایین صنعتی و سطح بالای بدهی.

در حالی که صندوق بین المللی پول رشد مالی یک درصدی را برای چین در امسال میلادی پیش بینی نموده است ولی بسیاری از تحلیلگران در خصوص این دور نما محتاط هستند. چین تنها اقتصاد بزرگی است که صندوق بین المللی پول رشد مالی را برای آن پیش بینی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 706

به "عملکرد فراتر از انتظار چین در سرمایه گذاری و تجارت خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد فراتر از انتظار چین در سرمایه گذاری و تجارت خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید