عشایر درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند

به گزارش شهر وبلاگ، استاندار اصفهان گفت:عمر حضور عشایر در کشور ایران بلند و پرافتخار است و مسئولان در تلاشند تا مسائل عشایر را به حداقل برساندند.

عشایر درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند

سیدرضا مرتضوی امروز در جریان سفر به شهرستان چادگان در جمع عشایر این شهرستان گفت: عمر حضور عشایر در کشور ایران بلند و پرافتخار است و مسئولان در تلاشند تا مسائل عشایر را به حداقل برساندند.

او ادامه داد: مسائل زیاد است، اما نباید از نعمات اطراف مان غفلت کنیم و نگاه مان به پیشرفت و توسعه باشد.

استاندار اصفهان افزود: شهدای بسیاری از این استان تقدیم انقلاب شده که نگین باارزشی بودند تا دشمنان نتوانند بر کشور ما تسلط پیدا کنند.

وی با اشاره به گلایه عشایر نسبت به تفاوت قیمت خرید و قیمت تمام شده گوشت گفت: قیمت گوشت را در شورای تعزیرات و ستاد تنظیم بازار مطرح می کنیم تا هزینه تمام شده برای تولید کننده مقرون به صرفه باشد.

مرتضوی با اشاره به درخواست عشایر مبنی بر استقرار ایستگاه پمپاژ دولت آباد گفت: پمپاژ دولت آباد را با مدیران آب و برق استان مطرح می کنیم تا چاره ای در این زمینه اندیشیده شود، اما بسیاری از مسائل ما به دلیل کم آبی است که کشور را درگیر کرده است.

او گفت:تصمیم گیری در مورد مسائل مطرح شده در این سفر و در جمع عشایر این شهرستان، در جلسه شورای اداری امروز انجام خواهد شد.

استاندار اصفهان بیان نمود: هدف از این بازدید حضور زیر چادر عشایر و هم نفس شدن با عشایر بود.

استاندار اصفهان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی خود، مهمان عشایر چادگان شد و مسائل آن ها را از نزدیک شنید.

استاندار اصفهان را در این سفر معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی می کنند و پیش بینی شده که در این سفر شهرستانی بیش از60 طرح در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان مصوب شود.

در این سفر که از صبح امروز آغاز شده؛ برنامه هایی از جمله: ملاقات با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهیدان این شهرستان، برگزاری شورای مشترک اداری استان و شهرستان، ملاقات مردمی و مصاحبه با نخبگان شهرستان پیش بینی شده است.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1989

به "عشایر درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشایر درس وفاداری، خودکفایی، افتخار و عزت را به ما آموختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید