طوفان های شدید و شاید گردباد در آلبرتا

به گزارش شهر وبلاگ، با اینکه آلبرتا درگیر آب و هوای غیرقابل پیش بینی از موج گرما گرفته تا طوفان است، اما پیش بینی می شود طوفان های شدیدتری این هفته این استان را درگیر کند و تگرگ و وزش بادهای شدید به همراه داشته باشد.

طوفان های شدید و شاید گردباد در آلبرتا

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، بنا بر اعلام شبکه هواشناسی The Weather Network، طوفان های بیشتری با خطر گردباد و تگرگ های بزرگ در راه این استان است.

دلیل این امر این است که یک جبهه با فشار بالا و حرکت آهسته از ایالات متحده به سمت غرب حرکت می کند و گرما و رطوبت و همچنین طوفانی ناشی از یک جبهه هوای سرد در حال توسعه در شمال آلبرتا است که در سراسر این منطقه هم حرکت خواهد کرد.

جدیدترین مطالب

مردم انتاریو منتظر چک ارسالی دولت باشند

زلنسکی تصمیم کانادا را محکوم کرد

کانادا دور صنایع نفت و گاز روسیه خط قرمز کشید

محصول مشترک ایران و کانادا برگزیده جشنواره فیلم کارلووی واری

TWN همچنین گفت، با اینکه که انتظار نمی رود که هوا خیلی سرد شود، اما هوای گرم و ناپایدار و جبهه هوای سرد، سوخت رعد و برق های احتمالی هستند.

هرچند هوای گرم، کمی محدودیت ایجاد می کند، اما جبهه هوای سرد احتمالا به اندازه ای خواهد بود که بعضی طوفان ها شکل بگیرند و ادامه داشته باشند.

منطقه ها اصلی برای احتمال وقوع طوفان نزدیک کلگری و شمال استان در امتداد QE2 به سمت Red Deer خواهند بود. اداره محیط زیست کانادا هشدار رعد و برق شدید را برای این منطقه صادر کرده است.

وزش بادهای شدید و احتمالا تخریب گر تهدید اصلی همراه با تگرگ های بزرگ است که در بعضی از طوفان ها ممکن است به بزرگی توپ گلف باشد.

علاوه بر هشدار طوفان ها، هشدارهای گرمایی همچنان در بسیاری از جنوب آلبرتا وجود دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1973

به "طوفان های شدید و شاید گردباد در آلبرتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان های شدید و شاید گردباد در آلبرتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید