زنوزی دوباره مالک ماشین سازی شد!

به گزارش شهر وبلاگ، مالک تیم فوتبال تراکتور که از مالکیت دیگر تیم شهر تبریز انصراف داده بود، خاطرنشان کرد که همچنان مالک ماشین سازی خواهد ماند.

زنوزی دوباره مالک ماشین سازی شد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، پیرو اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه ماشین سازی تبریز، به اطلاع طرفداران فوتبال آذربایجان می رساند؛ محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه ماشین سازی به دلایل اعلام شده قبلی، تصمیمی بر تیم داری نداشته و در صدد واگذاری این باشگاه بوده است.

ظهر روز شنبه صحبت های تلفنی فی مابین استاندار آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی و مالک باشگاه ماشین سازی تبریز، محمدرضا زنوزی بدون هیچ واسطه ای اجرا شده و به احترام استاندار مردمی و ورزشدوست استان، تصمیم به ادامه مالکیت این باشگاه و صرفا تا انتها فصل گرفته شد.

مقرر شد تمرینات این تیم بعد از اعلام وصول مطالبات و خسارات وارده به باشگاه ماشین سازی مربوط به قرارداد فی مابین سال نودوشش از شهرداری تبریز و هیئت فوتبال استان شروع گردد.

باشگاه داری در فوتبال ایران تبدیل به یک صنعت درآمدزا نشده است و تیم داری صرفا یک هزینه و این هزینه ها برای نشاط اجتماعی و آبروداری استان است و برای این حرکت استانی جایز نیست بخش خصوصی به تنهایی عهده دار مسئولیت باشد. در دیگر استان ها، شهرداری ها و شرکت های دولتی تیم داری می نمایند ولی در این استان به رغم تیم داری بخش خصوصی، ارگان های عمومی با عدم همکاری از پرداخت مطالبات حقوقی خود نیز سر باز می زنند.

در ارتباط با گفت وگوی استاندار محترم با مالکیت باشگاه، هیئت فوتبال هیچ نقشی نداشته و پسندیده است که متولی فوتبال استان به جای تمرکز روی ایجاد سهم تراشی غیر واقعی در تصمیات فوتبالی، از حق و حقوق باشگاه های این استان در مورد حق پخش و دیگر مسائل حمایت نمایند.

همچنین پیرو مطالب منتشر شده تحت عنوان معافیت مالیاتی برای فعالان ورزشی، به اطلاع عموم می رساند که چنین مطالبی واقعیت عینی نداشته و فعالان ورزشی از امتیاز معافیت های مالیاتی برخوردار نیستند و انتشار چنین مطالبی بدون آگاهی از قوانین کشوری است.

در انتها از حسن توجه استاندار محترم آذربایجان شرقی، جناب دکتر پورمحمدی تقدیر قدردانی شده و اعلام می دارد که بازگشت به تیم داری در باشگاه ماشین سازی به احترام و خواست استاندار و اعلام دغدغه های ورزشی مردم شریف استان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1234

به "زنوزی دوباره مالک ماشین سازی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی دوباره مالک ماشین سازی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید