رسانه های دموکرات: ترامپ به غلط اعلام پیروزی کرد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی زودهنگام، خود را پیروز رقابت 2020 معرفی کرد؛ رسانه ها به ویژه آنها که هوادار حزب دموکرات هستند، واکنش تندی به اظهارات او نشان دادند.

رسانه های دموکرات: ترامپ به غلط اعلام پیروزی کرد

رویترز حین پوشش ادعای جنجالی رئیس جمهور آمریکا، از این تیتر استفاده کرد: ترامپ به غلط خود را پیروز گفت چرا که آراء در ایالات میشیگان، پنسیلوانیا، جورجیا و ویسکانسین هنوز به طور کامل شمرده نشده است.

بی بی سی هم نوشت: در حالی که میلیون ها رأی قانونی هنوز شمارش نشده، دونالد ترامپ شخصا اعلام پیروزی نموده است.

سی ان ان هم با به چالش کشیدن ادعای ترامپ نوشت: اگر کاری که ترامپ درباره تضییع حق رای در آمریکا نموده است در کشور دیگری اتفاق می افتاد همه ما در آمریکا شوکه می شدیم. وی می گوید تمایل ندارد که آراء شمارش شوند چون مدعی است خودش پیروز شده است.

لس آنجلس تایمز و واشنگتن پست هم تیتر ترامپ به غلط خود را پیروز گفت برای رسانه ای کردن ادعای او مطرح کردند.

بن رودز قائم مقام مشاور امنیت ملی باراک اوباما نیز در واکنش به سخنرانی دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: او در حال باختن است و این را می داند. او تا حد ممکن اوضاع را خطرناک می نماید.

به گزارش خبرنگاران، از همان ابتدا پیش بینی می شد که ترامپ در صورت پیروزی در ایالات کلیدی فلوریدا، اوهایو و تگزاس که آرای حضوری و پُستی آنها به طور همزمان شمارش می گردد؛ نتیجه انتخابات در ایالات حساسی چون ویسکانسین، پنسیلوانیا، میشیگان و جورجیا را زیر سوال ببرد. در این چهار ایالت، شمارش آرای پستی به بعد از اتمام شمارش آرای حضوری موکول خواهد شد.

در واقع، ترامپ مدعی است این چهار ایالت حق ندارند از ساعت 4 بامداد به وقت محلی آرای دیگری را شمارش نمایند چرا که در غیر این صورت، وی موضوع را به دیوان عالی ارجاع خواهد داد- بالاترین مرجع قضایی آمریکا که 6 تن از 9 قاضی آن را جمهوریخواهان تشکیل می دهند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 848

به "رسانه های دموکرات: ترامپ به غلط اعلام پیروزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های دموکرات: ترامپ به غلط اعلام پیروزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید