افزایش فشارها بر سندرز برای کناره گیری از رقابت درون حزبی دموکرات ها

به گزارش شهر وبلاگ، برخی از طرفداران و حامیان برنی سندرز در حال اعمال فشار بر وی برای کناره گیری از رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای مشخص شدن نامزد نهایی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هستند.

افزایش فشارها بر سندرز برای کناره گیری از رقابت درون حزبی دموکرات ها

به گزارش گروه بی الملل خبرنگاران، برخی از معانان و طرفداران برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از دو نامزد نهایی دموکرات ها برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا از وی خواسته اند تا از ادامه رقابت درون حزبی کناره گیری کند تا راستا برای معرفی شدن جو بایدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا هموار شود.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، فیض شاکر مدیر کارزار انتخاباتی سندرز و پرامیلا جایاپال یکی از سناتورهای اصلی حامی سندرز از جمله کسانی هستند که در حال تحت فشار قرار دادن سندرز برای تعلیق فعالیت های انتخاباتی اش هستند.

اگر چه همچنان برخی از حامیان و طرفداران سندرز خواستار باقی ماندن وی در رقابت با بایدن هستند.

بایدن در حال حاضر در انتخابات درون حزبی دموکرات ها از سندرز جلوتر بوده و تا کنون توانسته 1217 موکل انتخاباتی را با خود همراه کند این در حالی است که سندرز همراهی 914 موکل انتخاباتی را با خود دارد.

هر کدام از نامزدها برای آنکه بتوانند به عنوان گزینه نهایی دموکرات ها معرفی بشوند باید دست کم همراهی 1991 موکل انتخاباتی را داشته باشند.

پیشبینی می شود بایدن در انتخابات مقدماتی دموکرات ها که سه شنبه آینده در ویسکانسین برگزار می شود نیز از سندرز پیشی بگیرد.

.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 153

به "افزایش فشارها بر سندرز برای کناره گیری از رقابت درون حزبی دموکرات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فشارها بر سندرز برای کناره گیری از رقابت درون حزبی دموکرات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید