خبرنگاران پنسیلوانیا دوباره به ترامپ دست رد زد

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- قاضی پنسیلوانیا بامداد جمعه با درخواست کمپین ترامپ برای شمارش نکردن آرای غیابی مخالفت کرد.

خبرنگاران پنسیلوانیا دوباره به ترامپ دست رد زد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، با گذشت سه هفته از انتها انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی بایدن نامزد دموکرات ها در این انتخابات، کمپین ترامپ همچنان به دنبال تثبیت ادعاهای خود در مورد انجام تقلب در ایالت های کلیدی است.

شبکه سی ان ان گفت، به دنبال ارائه شکایت کمپین ترامپ برای محسوب نکردن آرای غیابی در پنسیلوانیا، قاضی این ایالت پس از بررسی شکایت با درخواست کمپین ترامپ موافقت نکرد.

کمپین ترامپ بر این باور است که حدود 2 هزار رای غیابی در پنسیلوانیا به دلایل فنی نباید در شمارش نهایی آرای این ایالت لحاظ شود.

قاضی پنسیلوانیا با رد درخواست کمپین ترامپ بیان نمود که حذف آرای غیابی حق رای دهندگان را تضعیف می کند.

ایالت پنسیلوانیا از جمله ایالت هایی است که کمپین ترامپ در آن ادعای انجام تقلب در انتخابات ندارد و تنها بر این باور است که آرای غیابی نباید در شمارش نهایی آرا به حساب آیند.

ترامپ با نادیده دریافت نتایج رسمی انتخابات در این مدت بارها در حساب توئیتری خود مدعی پیروزی در انتخابات و وجود تقلب در آرای انتخاباتی شده است، موضوعی که به کرات ادعاهای وی با محدودیت و برچسب های هشدارآمیز توئیتر همراه شده است.

تمامی پیام های توئیتری ترامپ در این زمینه با محدودیت و هشدار شبکه اجتماعی توئیتر روبرو شد که به مخاطب یادآوری می کند این ادعاها دروغ و ستیزه جویانه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران پنسیلوانیا دوباره به ترامپ دست رد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنسیلوانیا دوباره به ترامپ دست رد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید