راه اندازی واحد زنان یگان ویژه در 10 استان کشور

به گزارش شهر وبلاگ، فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: واحد های عملیاتی زنان یگان های ویژه ناجا در تهران و 9 استان کشور در سه ماهه اول امسال عملیاتی خواهد شد.

راه اندازی واحد زنان یگان ویژه در 10 استان کشور

به گزارش صداوسیما، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان های ویژه ناجا در جمع کارکنان واحد زنان یگان های ویژه ناجا از عملیاتی شدن تعدادی از واحد های زنان در یگان های ویژه سراسر کشور اطلاع داد و گفت: واحد های عملیاتی زنان ان شاء الله در آینده نزدیک در دیگر استان ها تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور واحد های عملیاتی زنان در ماموریت های آینده یگان ویژه نقش موثری خواهد داشت و خلاء های گذشته در برخورد با ناامن کنندگان شهر ها را مرتفع خواهد نمود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا زیرساخت های فرهنگی و اعتقادی را از ملزومات واحد زنان دانست و توضیح داد: حفظ و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی از اولویت های مهم است و از این رو برنامه های فرهنگی و اعتقادی کارکنان باید همیشه مد نظر فرمانده واحد زنان باشد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به لزوم ساماندهی، آموزش و تجهیز واحد زنان در یگان های ویژه سراسر کشور، گفت: باید آمادگی های عملیاتی، جسمانی و علمی- بصیرتی اولویت اصلی فرماندهان باشد و همیشه به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

براساس این گزارش، سرهنگ دوم فاطمه سلطانی نسب فرمانده یگان زنان در این بازدید ضمن ارائه برنامه های اجرایی از آمادگی های یگان زنان، گزارشی ارائه کرد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1355

به "راه اندازی واحد زنان یگان ویژه در 10 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی واحد زنان یگان ویژه در 10 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید