ملاقات روسای فدراسیون هندبال ایران و افغانستان

به گزارش شهر وبلاگ، روسای فدراسیون هندبال ایران و افغانستان ملاقات و گفت وگو کردند.

ملاقات روسای فدراسیون هندبال ایران و افغانستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، راهنمایی الله مهمند، رئیس فدراسیون هندبال افغانستان به همراه هیئت همراه متشکل از نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و مسئولین تیم منتخبین مهاجران دختر این کشور صبح امروز، شنبه یکم خرداد ماه، با حضور در دفتر علیرضا پاکدل با رئیس فدراسیون هندبال ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

در این نشست پس از خیر مقدم پاکدل، راهنمایی الله مهمند رئیس فدراسیون هندبال افغانستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های فدراسیون هندبال ایران با فدراسیون افغانستان اضافه کرد: امروز به فدراسیون ایران آمدیم و از این ساختار و تشکیلات حرفه ای لذت بردیم. از شما بابت همکاری و از حمایت های خود در مورد تیم منتخب مهاجران دختران افغانستان تشکر می کنم و امیدوارم این حسن رابطه همچنان ادامه داشته باشد.

علیرضا پاکدل هم ضمن تشکر از حضور مهمند در فدراسیون ایران اضافه کرد: ایران و افغانستان همیشه دو کشور دوست و برادر بوده اند و ما شما را از خودمان جدا نمی بینیم و همیشه سعی می کنیم اگر یاری و حمایتی از دست مان برمی آید، به برترین وجه ممکن انجام دهیم.

پس از بحث و آنالیز در مورد مسائل مختلف روز هندبال در منطقه آسیا مقرر شد در راستای افزایش تعاملات دو فدراسیون، افغانستان یک تورنمنت بین المللی چند جانبه در یکی از شهرهای این کشور برگزار و از تیم ملی نوجوانان ساحلی کشورمان برای حضور در این تورنمنت دعوت کند.

بعلاوه در خاتمه این ملاقات پاکدل با اهدای تندیس از رئیس فدراسیون افغانستان تقدیر کرد و راهنمایی الله مهمند نشان ویژه فدراسیون هندبال افغانستان را تقدیم رئیس فدراسیون هندبال ایران کرد.

آموزشگاه ما

آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

ورزش من و تو

ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1565

به "ملاقات روسای فدراسیون هندبال ایران و افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات روسای فدراسیون هندبال ایران و افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید