دمیان هرمان هسه فیلم می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-تهیه کنندگان اسنودن با اقتباس از رمان مشهور هرمان هسه یک فیلم سینمایی می سازند.

دمیان هرمان هسه فیلم می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، اریک کوپلوف و فیلیپ شولتس-دیل دمیان هرمان هسه را انتخاب نموده اند و می خواهند با اقتباس از این رمان یک فیلم سینمایی بسازند.

نیک کریس فیلمنامه این فیلم را با همکاری آندری لاسکاریس فیلمبردار فیلم درباره الکس با هم نوشته اند. این کار با نظارت بنیاد هسه اجرا شده است.

کتاب دمیان از کتاب های پرفروش هرمان هسه و داستانی معنوی درباره کشف خود و رسیدن به غایت است. خوانندگان این کتاب در دوره پس از جنگ دنیای اول از آن استقبال کردند و بار دیگر در دهه 1960 این کتاب در آمریکا با اقبال مجدد روبرو شد. کوپلوف گفته است زمان آن فرا رسیده تا نسل جدید هم دمیان را کشف نمایند.

وی گفته است: ما داریم در عصر دیجیتال زندگی می کنیم؛ جایی که رسانه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را به ما دیکته می نمایند. اما این داستان هویت جدیدی به ما می دهد و با این مسایل در تضاد است. درون نگری و سفری در خود می تواند سفری الهام بخش برای مردم باشد.

وی اضافه کرد: در دوران پاندمی بسیاری از مردم دست به آنالیز دوباره وجود خود زدند و به همین دلیل این حس و حدیث نفس می تواند به دوران حال هم مربوط باشد.

این رمان درباره پسر جوانی به نام امیل سینکلر است که کوشش دارد تا خودش را پیدا کند و در این میان مردی جوان به نام دمیان باورهای وی را با توجه به یافتن هویت و دوستی تغییر می دهد.

هسه ابتدا این کتاب را با نام مستعار امیل سینکلر منتشر نموده بود و بعد نویسنده واقعی آن معرفی گردید.

کوپلوف و شولتس با هم تهیه نماینده اسنودن بودند. مانسترز بال، وال استریت: پول هرگز نمی خوابد و وحشی ها از دیگر فیلم های کوپلوف هستند. شولتس از تهیه نمایندگان هوانورد و آر. وی بود.

هرمان هسه نویسنده آلمانی- سوییسی برنده جایزه نوبل ادبیات از نویسندگان اروپایی است که کتاب هایش بسیار ترجمه شده و بیش از 150 میلیون نسخه از آثارش در سراسر دنیا به فروخته شده است. سیذارتا، نرگس و زرین دهان و گرگ بیابان از دیگر کتاب های مشهور وی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1338

به "دمیان هرمان هسه فیلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمیان هرمان هسه فیلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید