خروج کاپیتان استقلال از برنامه های فرهاد مجیدی؛ خارجی به جای وریا!

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران: استقلال در پی جذب 3 بازیکن خارجی است و طبق وعده فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم، قرارداد این سه نفر به زودی امضا می گردد. استقلالی ها بعد از جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته در پی خریدن مهاجم طراز اول خارجی بودند، ولی به نظر می رسد به مرور برنامه شان در این زمینه عوض شده است.

خروج کاپیتان استقلال از برنامه های فرهاد مجیدی؛ خارجی به جای وریا!

به گزارش خبرنگاران، ظاهرا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته به جای اینکه هزینه هنگفتی برای خرید یک مهاجم بپردازد، با قیمت مناسب 3 بازیکن خارجی به تیمش اضافه کند تا مسائل موجود را رفع کند. اینطور شده که علاوه بر مهاجم، یکی از بازیکنان خارجی مدنظر استقلال در پست هافبک تهاجمی خواهد بود تا جای خالی فرشید اسماعیلی که از این تیم به العربی رفته را بگیرد.

پست بازیکن خارجی سومی که استقلال می خواهد، اما در نوع خود جالب است. طبق گزارشی که خبرورزشی نوشته فرهاد مجیدی در پست وریا غفوری هم بازیکن خارجی می خواهد. یعنی علاوه بر جذب روزبه چشمی به اسم یک مدافع، فرهاد مجیدی یک مدافع هافبک راست هم برای تیمش می خواهد. در این پست کاپیتان استقلال بازی می نماید که به نظر می رسد با توجه به بالارفتن سن و سالش دیگر نتواند در همه بازی ها جوابگوی احتیاج تیم باشد. احمد موسوی هم دیگر بازیکن استقلالی ها در این پست است که از قرار هنوز نتوانسته اعتماد فرهاد مجیدی را جلب کند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1713

به "خروج کاپیتان استقلال از برنامه های فرهاد مجیدی؛ خارجی به جای وریا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج کاپیتان استقلال از برنامه های فرهاد مجیدی؛ خارجی به جای وریا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید