خبرنگاران 224 میلیارد ریال وام رایگان برای بهسازی مسکن مددجویان فارس پرداخت شد

به گزارش شهر وبلاگ، شیراز - خبرنگاران- مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: 224 میلیارد و 650 میلیون ریال وام رایگان برای بهسازی و ساخت مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این استان سال جاری پرداخت شد و ساخت مسکن مددجویان تابستان سال جاری همزمان با سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری به استان کلید خورد.

خبرنگاران 224 میلیارد ریال وام رایگان برای بهسازی مسکن مددجویان فارس پرداخت شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عطا الله زمانی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود: این وام هیچ سودی ندارد و بلاعوض است که در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان و اقشار آسیب پذیر که زیر چتر حمایتی نهادهای امدادی نیستند ساخته می گردد.

وی مبلغ هر فقره وام رایگان را 300 میلیون ریال اعلام نمود و گفت: در کنار این، 500 میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار مددجویان قرار می گیرد تا بتوانند واحدهای مسکونی را بهسازی یا بازسازی و یا نوسازی نمایند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت : سهمیه استان فارس در این طرح 3500 واحد است اما بیش از این تعداد و برای هشت هزار و 738 واحد تشکیل پرونده شده است ، از این تعداد تا به امروز برای 3 هزار و 322 واحد قرار داد بسته شده و در 3 هزار و 349 واحد نیز پی کنی و اجرای عملیات ساخت شروع شده است.

زمانی اضافه نمود: همچنین برای 2 هزار و 585 واحد زیر ساخت و فونداسیون اجرا شده و 2 هزار و 132 واحد هم در مرحله اجرای سقف است ، میزان یاری بلا عوض پرداخت شده تا کنون 224 میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه نمود : 2 هزار و 891 متقاضی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) ، یک هزار و 163 متقاضی تحت پوشش بهزیستی و 2 هزار و 846 متقاضی که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند تا به امروز برای مشارکت در طرح یاد شده اعلام آمادگی نموده اند.

این مقام مسوول با اشاره به تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن برای ساخت این واحد های مسکونی اضافه نمود: امیدواریم تا سرانجام سال جاری این طرح سامان قابل توجهی بگیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1050

به "خبرنگاران 224 میلیارد ریال وام رایگان برای بهسازی مسکن مددجویان فارس پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 224 میلیارد ریال وام رایگان برای بهسازی مسکن مددجویان فارس پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید