خبرنگاران فولاد هرمزگان باتولید 139 هزار تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد

به گزارش شهر وبلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: کارکنان تلاشگر این شرکت توانستند برای سومین در چهارماه اخیر با تولید 139 هزار و 478تن تختال در آذرماه امسال رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برسانند.

خبرنگاران فولاد هرمزگان باتولید 139 هزار تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد

سید اصغر مدنی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: رکورد قبلی شرکت فولاد هرمزگان با تولید تختال در شهریورماه امسال به میزان 137 هزار و 391 تن و در آبانماه امسال به میزان 138 هزار و 226 تن به ثبت رسیده است.

وی بیان داشت: باتوجه به همه گیری ویروس کرونا در موج سوم که باعث وضع محدودیت هایی بیشتری در سطح شرکت فولاد هرمزگان شد و همچنین مسائل ناشی از تحریم های دشمن توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بشکنیم و سومین رکورد تولید در چهار ماه گذشته را جابجا کنیم.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان اظهارداشت:

ثبت رکوردهای پی در پی نشان از عزم پایدار کارکنان سخت کوش این شرکت در راستای عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه و کسب رکورد جدید تولید سال در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم و در نتیجه تحقق شعار جهش تولید می باشد.

مدنی ابرازداشت: شرکت فولاد هرمزگان باتوجه به تعهد خود در راستای تامین نیاز شرکت های فولادی داخل کشور و همچنین حفظ سهم بازارهای صادراتی تمام تلاش خود را جهت تولید حداکثری تا انتها سالجاری بکار خواهد بست.

مدیر فولاد سازی فولاد هرمزگان نیز گفت: مهم ترین دلیل کسب رکورد تولید در این شرکت کاهش توقف اضطراری و تاخیر تجهیزات در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم، افزایش سرعت تولید کوره ها، کاهش مدت زمان آماده سازی ذوب و افزایش کیفیت تولید آهن اسفنجی بوده است.

حامد جمشیدی نیا افزود: بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی، کنترل مستمر فرایند تولید و تلاش واحدهای خرید مواداولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت از دیگر دلایل کسب این رکورد می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 969

به "خبرنگاران فولاد هرمزگان باتولید 139 هزار تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فولاد هرمزگان باتولید 139 هزار تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید