خبرنگاران اقامت مسافران 2 تورگردشگری غیرمجاز در یزد جلوگیری شد

به گزارش شهر وبلاگ، یزد -خبرنگاران - معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: با توجه به نظارت ها در تعطیلات اخیر از حضور افراد 2 تور غیرمجاز از استان های شمالی کشور و اسکان آنها جلوگیری شد و مسافران به شهرهای خود بازگردانده شدند.

خبرنگاران اقامت مسافران 2 تورگردشگری غیرمجاز در یزد جلوگیری شد

به گزارش روزیکشتبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد به خبرنگاران، هما خورشیدی افزود: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و ساماندهی سفرهای ایمن به استان که مستلزم همکاری فعالان این عرصه برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناست، این تصمیم اتخاذ شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد با اشاره به اینکه این اقدام در راستای دستورالعمل سفرهای ایمن و معرفی مقاصد ایمن گردشگری صورت گرفت، شرح داد: مسافران باید برای سفرهای ضروری خود نسبت به انتخاب اقامتگاه های رسمی از قبل اقدام و یا از تورهای سازمان یافته که تحت نظر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری واقع شده است، استفاده کنند.

استان یزد با 2 هزار و 270 هکتار بافت تاریخی و حدود 6 هزار اثر شناسایی شده یک هزار و 850 اثر ثبت ملی دارد.

یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی ارزشمندی است و با عنوان شهر بادگیرها، کار و کاریز و کاهگل، دارالعباده، حسینیه ایران، شهر دوچرخه ها، شهر قنات، قنوت و قناعت و شهر آتش و آفتاب شناخته می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1138

به "خبرنگاران اقامت مسافران 2 تورگردشگری غیرمجاز در یزد جلوگیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقامت مسافران 2 تورگردشگری غیرمجاز در یزد جلوگیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید