خبرنگاران افزایش جنایت و خشونت علیه بچه ها در آلمان

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- آمارهای پلیس آلمان از افزایش چشمگیر خشونت و قتل بچه ها در این کشور در طول سال گذشته میلادی حکایت دارد.

خبرنگاران افزایش جنایت و خشونت علیه بچه ها در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش نشریه اشپیگل، طبق آمار رسمی که پلیس آلمان از میزان جنایات و خشونت ها در سال 2019 منتشر نموده، در این سال 112 کودک به طرز فجیعی جان خود را از دست داده اند.

در این جنایات که در آن مواردی مانند مرگ بر اثر جراحات شدید، آسیب های جسمی، قتل عمد و غیرعمد دیده می گردد، 93 درصد قربانیان، کمتر از 6 سال سن داشته اند.

بر این اساس در حوزه های کودک آزاری و خشونت جنسی میزان جنایت ها نسبت به سال 2018 افزایش داشته است.

در حوزه سوء استفاده از بچه ها، پلیس آلمان از 12 هزار و 262 مورد تحقیق و آنالیز در سال گذشته خبر داده است. این رقم در سال های گذشته پیوسته افزایش یافته و در مقایسه با سال 2016 بیش از دو برابر شده است.

با این حال از آنجا که معین نیست چه تعداد از جرایم گزارش داده نمی شوند، نمی توان از آمارهای ارائه شده ای به میزان واقعی جرم در این حوزه سخن گفت. این در حالی است که در این میان بچه ها تنها قربانی نبوده بلکه گاهی خود، مجرم اند.

طبق این گزارش، روز به روز بر مواردی که در آن نوجوانان ویدیوهای غیراخلاقی را از راه هایی مانند واتس اپ به اشتراک می گذارند، افزوده می گردد. به گفته مسؤولان اداره فدرال امور جنایی آلمان، 41 درصد مظنونان، کمتر از 21 سال سن داشته اند؛ در حالی که این میزان در سال پیش از آن 26 درصد بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 240

به "خبرنگاران افزایش جنایت و خشونت علیه بچه ها در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش جنایت و خشونت علیه بچه ها در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید