حمایت حبیب کاشانی از ابراهیم صادقی، هیات مدیره دنبال سرمربی جدید!

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال سایپا که در سال های گذشته شرایط بهتری نسبت به فصل جاری داشت با اعتماد به بازیکنان جوان تیم های پایه یکی از باشگاه های معدود لیگ برتر است که از سرمایه ها و داشته های خودش چه در کادر مربیان و چه در فهرست بازیکنان استفاده کرده با این وجود عملکرد و نتایج این تیم چندان رضایت بخش نبوده و حالا خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری نزدیک کرده است.

حمایت حبیب کاشانی از ابراهیم صادقی، هیات مدیره دنبال سرمربی جدید!

از 11 بهمن 1398 و شکست نساجی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر تا امروز بیش از 170 روز گذشته و سایپا پیروز به کسب پیروزی دیگری در بازی های خودش نشده ودر 7 بازی به 5 تساوی و دو شکست دست یافته اما در جدول رده بندی تنها یک امتیاز با گل گهر فاصله دارد که در جایگاه پانزدهم ایستاده و در یک هفته امکان سقوط به جمع تیم های انتهای جدول وجود خواهد داشت.

شاهین بوشهر حالا یکی از رقیبان جدی سایپا برای ماندن در لیگ برتر است در حالی که گل گهر و پیکان هم فرایند صعودی در پیش گرفته اند و می توانند در این هفته با توقف نارنجی پوشان از این تیم در جدول عبور کنند.

شرایط بحرانی سایپا نگرانی هایی را در بین اعضای هیات مدیره ایجاد کرده و در روزهای اخیر تحرکات جدی در این باشگاه صنعتی اجرا شده و حتی به شکل غیر رسمی مذاکراتی در پس پرده اجرا شده است.

تصمیم برخی اعضای هیات مدیره در صورت ناکامی برابر شاهین ایجاد تغییر در کادر فنی است و در این راستا اخبار غیر رسمی از مذاکرات برخی واسطه ها با گزینه هایی همچون علیرضا منصوریان ، فراز کمالوند و البته یک گزینه شاخص و مطرح دیگر حکایت دارد. حتی علی کریمی مهمترین گزینه ای است که برخی دوستان مشترک به مسئولان باشگاه سایپا پیشنهاد داده اند و البته سرمربی سابق باشگاه های سپیدرود و نفت تهران در فصل جاری پیشنهادات مشابه برخی تیمها را رد کرده و فعلا تمایلی به حضور دوباره در لیگ برتر ندارد.

نباید فراموش کرد که ابراهیم صادقی یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ باشگاه سایپا و از مربیان جوان و با اخلاق فوتبال کشور به شمار می رود با این وجود خطر سقوط شرایط اضطراری در این باشگاه ایجاد کرده که ممکن است در نهایت منجر به ایجاد تغییرات جدی در کادر فنی سایپا شود.

شب گذشته حبیب کاشانی با قاطعیت از ابراهیم صادقی و کادر فنی سایپا حمایت کرد تا در آستانه بازی سرنوشت ساز از آرامش تیمش مراقبت کند با این وجود تجربه بی رحمی های فوتبال نشان داده اینگونه حمایت ها در شرایط بحرانی ممکن است چندان پایدار نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 531

به "حمایت حبیب کاشانی از ابراهیم صادقی، هیات مدیره دنبال سرمربی جدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت حبیب کاشانی از ابراهیم صادقی، هیات مدیره دنبال سرمربی جدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید