پرسپولیس در اندیشه صعود ، کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی

به گزارش شهر وبلاگ، سه تیم پرسپولیس تهران، تراکتور و فولاد خوزستان در شروع دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

پرسپولیس در اندیشه صعود ، کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی

به گزارش خبرنگاران، با آغاز دور برگشت رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا، هفته چهارم این رقابت ها امروز (آدینه) برگزار می گردد که سه نماینده ایران به مصاف رقیبان شان در گروه های D ،B و E می فرایند.

تراکتور - نیروی هوایی عراق، 19.30

ملاقات برگشت تراکتوری ها مقابل نیروی هوایی عراق می تواند برای شاگردان رسول خطیبی سرنوشت ساز باشد.

آن ها در سه ملاقات ابتدایی خود تنها سه امتیاز به دست آوردند و در بازی رفت خود مقابل نیروی هوایی نتواستند پیروز باشند اما هم چنان شانس صعود دارند.

با وجود فاصله چهار امتیازی شارجه امارات، تراکتوری ها می توانند با کسب این سه امتیاز شانس خود را برای صعود از مرحله بعد افزایش دهند.

در مقابل نیروی هوایی عراق در این دوره از رقابت ها فراز و نشیب زیادی را تجربه نموده و راهنمایی این تیم به عهده ایوب اودیشو است.

آن ها در بازی ابتدایی خود با یک گل از شارجه شکست خوردند و در بازی دوم با تساوی مقابل پاختاکور اولین امتیاز خود را در این رقابت ها کسب کردند.

نیروی هوایی با تساوی در بازی سوم مقابل تراکتور با 2 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفتند و امیدوارند تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور شانس صعود به مرحله بعدی را حفظ نمایند.

همین مساله کار تراکتوری ها را سخت خواهد نمود و باید دید در نهایت کدام تیم پیروز خواهد شد از این بازی امتیاز کامل به دست آورد.

گوا هند - پرسپولیس، 21:30

پیروز ترین نماینده ایران در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید در ملاقات ابتدایی دور برگشت به مصاف گوای هند برود.

هندی ها در بازی رفت بازی دشواری را برای پرسپولیسی ها رقم زدند اما در نهایت اولین شکست خود را در این رقابت ها مقابل شاگردان یحیی گل محمدی تجربه کردند.

خوان فراندو، سرمربی تیم فوتبال گوای هند پس از شکست مقابل پرسپولیس اعتقاد داشت شاگردانش مقابل پرسپولیس عصبی و خسته شده بودند.

در مقابل شاگردان یحیی گل محمدی پس از صدرنشینی در گروه خود آماده اند تا دوباره مقابل گوا قرار بگیرند. فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس که به دلیل ابتلا به کرونا تیمش را همراهی ننموده بود به جمع پرسپولیسی ها پیوست تا گل محمدی خیال راحت تری در خط دفاعش داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی به این مساله اشاره داشت که تیمش می خواهد در تمام بازی های این گروه پیروز گردد.

النصر عربستان - فولاد، 22:30

شاگردان جواد نکونام که در سه ملاقات ابتدایی خود در مرحله رفت، یک پیروزی و دو تساوی به دست آوردند باید یک بار دیگر به مصاف النصر بفرایند. فولادی ها هم چنان سه غایب دارند که کار آن ها را سخت نموده است.

موسی کولیبالی، ایوب والی و شروین عظیم بازیکنانی هستند که با حضورشان می توانستند دست نکونام را برای انتخاب بازیکنانش بازتر نمایند.

جواد نکونام باتوجه به مسائلی که تیمش دارد در این رابطه می گوید فوتبال ایران باید به فولاد افتخار کند چون از نظر کمبود بازیکن با مسائل زیادی روبرو هستند.

با وجود این مشکل، فولادی ها توانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند. آن ها با 5 امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارند.

النصر عربستان با وجود غایبانش در ملاقات مقابل فولاد عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و در خاتمه سه ملاقات ابتدایی خود هم امتیاز با فولادی ها در صدر جدول گروه D قرار گرفته است.

بازیکنانی که در بازی رفت مقابل فولاد غایب بودند در این ملاقات حضور خواهند داشت و همین مساله به یاری النصری ها خواهد آمد.

آن ها امیدوارند در خانه مقابل فولاد پیروز شوند تا صدرنشینی خود را تثبیت نمایند. باید دید جدال دو تیم چه نتیجه ای را به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1306

به "پرسپولیس در اندیشه صعود ، کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در اندیشه صعود ، کار سخت فولاد مقابل میزبان عربستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید