جیمز: هیچ روزی را بدون تمرین نگذرانده ام

به گزارش شهر وبلاگ، فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: من به طور مرتب با هم تیمی ها و مربیان در تماس هستم و هر کاری انجام می دهم تا از نظر ذهنی و بدنی آماده باشم.

جیمز: هیچ روزی را بدون تمرین نگذرانده ام

به گزارش خبرنگاران، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا نیز مثل بسیاری از لیگ های دیگر دنیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با تعلیق روبرو شده است. این ویروس تا کنون باعث مرگ بیش از 74600 نفر در دنیا شده است.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز اما در این بین با حفظ آمادگی جسمی و روحی خود، آماده آغاز احتمالی مسابقات است. وی می گوید: من هر روز تمرینات خودم را انجام می دهم و هیچ روزی را بدون تمرین نگذرانده ام.

فوق ستاره 35 ساله لیکرز ادامه داد: من به طور مرتب با هم تیمی ها و مربیان در تماس هستم و هر کاری انجام می دهم تا از نظر ذهنی و بدنی آماده باشم. من برای هر اتفاقی آماده هستم.

لبران جیمز پس از فصل ناامید کننده گذشته، در فصل جاری درخشش خارق العاده ای داشته و به طور میانگین در هر بازی 25.7 امتیاز، 10.6 پاس گل و 7.9 ریباند داشته است. پنجمین عنوان MVP لیگ، دور از دسترس او نیست.

جیمز در خاتمه گفت: خیلی کم پیش می آید که من تا این اندازه در خانه و در کنار خانواده ام باشم. همه ما کوشش می کنیم تا هر چه بیشتر در این روزهای قرنطینه در کنار هم باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 159

به "جیمز: هیچ روزی را بدون تمرین نگذرانده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز: هیچ روزی را بدون تمرین نگذرانده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید