جشنواره تئاتر تک نفره دیوار، آنلاین برگزار خواهد شد

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - جشواره تئاتر تک نفره دیوار در دو بخش آثار فارسی و انگلیسی به صورت برخط از اول تا دهم دی برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر تک نفره دیوار، آنلاین برگزار خواهد شد

به گزارش خبرآنلاین، جشنواره تئاتر تک نفره آنلاین دیوار با شعار (تئاتر به مثابه جان، ضرورت، نان ...) از یکم تا دهم دی به صورت برخط و قابل پخش از یکی از بسترهای ارائه دهنده تلویزیون های تعاملی (پلتفرم های داخلی) برگزار می گردد.

به گفته شیوا اردوئی، دبیر این دوره از جشنواره، آثار نمایشی در دو بخش فارسی و انگلیسی رقابت خواهند کرد. متون انگلیسی باید از آثار نمایشنامه نویسان انگلیسی زبان و یا به زبان انگلیسی نوشته شده باشند، آثار ترجمه شده مورد ارزیابی قرار نمی گیرند.

این جشنواره محدودیت موضوعی ندارد اما آثاری با موضوع مواجهه دنیا امروز با پدیده کرونا اولویت خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند متن نمایشنامه را در فرمت پی دی اف و یا فیلم اثر خود را در فرمت Mp4 به همراه رزومه کارگردان و شماره تماس تا تاریخ 25 آبان ماه 1399 به ایمیل جشنواره یا آدرس پستی خانه هنر دیوار به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1585 ارسال نمایند.

بازبینی آثار به وسیله فایل ویدئویی و یا اجرای زنده (به انتخاب گروه اجرایی) از 15 تا 20 آذر 1399 انجام خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 861

به "جشنواره تئاتر تک نفره دیوار، آنلاین برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تئاتر تک نفره دیوار، آنلاین برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید