ثبت 450 پرونده سلامت کارکنان شهرداری سمنان

به گزارش شهر وبلاگ، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از ثبت 450 پرونده سلامت پرسنل خبر داد و گفت: از حدود یک هزار پرسنل شهرداری تا کنون برای 450 نفر غربالگری سلامت انجام شده است.

ثبت 450 پرونده سلامت کارکنان شهرداری سمنان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، علیرضا شربت دار با بیان این که هدف اصلی از تشکیل پرونده سلامت کارکنان شهرداری حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلای بیماری است، اظهار کرد: شهرداری متولی حوزه سلامت و بهداشت نیست، اما رویکرد و نگاه اصلی تنها کمک به حفظ سلامت پرسنل است.

وی افزود: از اقداماتی که تا کنون در راستای تشکیل پرونده سلامت پرسنل شهرداری انجام شده است می توان به غربالگری و انجام آزمایش های پایه برای بررسی اندازه سلامت عملکرد قلب، پایش فشار خون، قند خون و انجام آزمایشات کرونا اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: تا به امروز برای 450 نفر از پرسنل شهرداری پرونده سلامت تشکیل شده و غربالگری سلامت انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات حوزه سلامت و مشاوره کارکنان، شرح داد: با گذشت یک سال از فعالیت مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان، توانسته است خدمات مناسبی را برای پرسنل فراهم کند.

شربت دار گفت: انعقاد قرارداد همکاری با پزشکان متخصص و مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی و کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی به نام کلینیک تعیین شهرداری، بستن قرارداد با مشاوران مجرب در حوزه های سلامت روان، خانواده و تحصیلی فرزندان، انجام آزمایشات دوره ای سلامت و غربالگری های دوره ای کرونا برای 1200 نفر از پرسنل از فعالیت های مهم این مرکز محسوب می شود.

وی با بیان این که ارتقای سطح سلامت پرسنل شهرداری در افزایش بهره وری نقش تعیین کننده ای دارد، به راه اندازی کلینیک تخصصی کارکنان شهرداری به نام مهمترین برنامه شهرداری در این حوزه اشاره کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1527

به "ثبت 450 پرونده سلامت کارکنان شهرداری سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 450 پرونده سلامت کارکنان شهرداری سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید