توسعه زیرساختهای گردشگری رونق مالی کردستان را در پی دارد

به گزارش شهر وبلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، توسعه زیرساختهای گردشگری رونق مالی کردستان را در پی دارد.

توسعه زیرساختهای گردشگری رونق مالی کردستان را در پی دارد

آرمان وطن دوست در نشست هماهنگی و مشخص تکلیف متولی صدور مجوز مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و مکان یابی تابلوهای راهنمای جهانگردی استان اظهار کرد: استان کردستان ظرفیت بالایی برای جذب جهانگرد و جهانگرد داخلی و خارجی دارد و چنانچه زیرساخت های مربوطه توسعه یابد، شاهد افزایش چشمگیر ورود مهمانان و جهانگردان به استان خواهیم بود.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری کردستان، اضافه نمود: با توجه به فراوانی جاذبه های جهانگردی اعم از تاریخی و طبیعی در سطح استان، نصب تابلو در محورهای جهانگردی برای معرفی این جاذبه ها لازم است.

او مطرح نمود: با توجه به تفاهم نامه مابین وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی و وزارت راه و شهرسازی، پروژه نصب تابلوهای راهنما و معرفی آثار طبیعی و تاریخی استان از محل اعتبارات ملی در 11 محور جهانگردی انجام می گردد.

وطن دوست در ادامه گفت: به استناد مصوبه هیات مقررات زدایی که در اسفند سال 1400 ابلاغ شد، مسئولیت صدور مجوز برای مجتمع های خدماتی، رفاهی بین راهی بر عهده وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی است.

معاون جهانگردی و سرمایه گذاری کردستان اعلام کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با بهره گیری از توان تخصصی و کارشناسی هر دو اداره کل و بعلاوه با انسجام و تعامل میان دستگاه های مرتبط بتوانیم در راستای توسعه زیرساختهای جهانگردی، تسهیل فعالیت سرمایه گذاران و برطرف موانع و مسائل این حوزه گامهای مهمی برداریم و کردستان را آنگونه که شایسته است، معرفی کنیم.

او یادآور شد: بازدید میدانی و جانمایی تابلوها در محورهای جهانگردی استان، تعین تکلیف نحوه صدور مجوز مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی در جلسه کارگروه جهانگردی استان از جمله موضوعاتی است که باید در جلسه آینده آنالیز گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1955

به "توسعه زیرساختهای گردشگری رونق مالی کردستان را در پی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساختهای گردشگری رونق مالی کردستان را در پی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید