تقریبا نیمی از آمریکایی ها موافق حذف کالج الکترال هستند

به گزارش شهر وبلاگ، براساس نتایج نظرسنجی اکونومیست - یوگاو که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، تقریبا 50 درصد آمریکایی هایی که مورد آنالیز قرار گرفتند، خواهان حذف آرای کالج الکترال برای انتخابات ریاست جمهوری کشورشان هستند.

تقریبا نیمی از آمریکایی ها موافق حذف کالج الکترال هستند

به گزارش خبرنگاران، نتایج مورد مناقشه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بعضی از ناظران را بر آن داشت تا پیشنهاد لغو سیستم کالج الکترال برای انتخابات شخص رئیس جمهور را مطرح نمایند. در عوض، بعضی می خواهند از رای مردمی استفاده گردد و شخصی پیروز باشد که بالاترین میزان آراء را کسب می نماید.

دونالد ترامپ بدون ارائه مدرکی، مدعی وقوع تقلب انتخاباتی گسترده است که به جو بایدن اجازه داده تا این انتخابات را بدزدد. تیم حقوقی ترامپ چندین شکایت در ایالت های مهمی که بایدن پیروز آنها شد، به جریان انداختند و خواهان آن شدند تا برگزینندگان در آن ایالت ها فرا خوانده شده و با برگزینندگانی جایگزین شوند که به ترامپ رای می دهند.

براساس این نظرسنجی، 46 درصد آمریکایی ها موافق اصلاح قانون اساسی به گونه ای هستند که نامزد دریافت نماینده بالاترین میزان رای در سراسر ایالات متحده پیروز انتخابات گردد. با این حال، 34 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی تمایلی به تغییر این سیستم نداشته و تاکید دارند که این سیستم باید ادامه یابد. 20 درصد هم اطمینان ندارند که آیا کالج الکترال باید حفظ شده یا برداشته گردد.

افرادی که به بایدن رای داده بودند، 75 درصد شرکت نمایندگانی در این نظرسنجی را تشکیل دادند که خواهان لغو رای الکترال شدند و تنها 14 درصد از کسانی که به ترامپ رای دادند، با آن موافق بودند.

بایدن در انتخابات 2020 هم آرای مردمی و هم رای الکترال را به دست آورد. در حالی که ترامپ به بیش از 74 میلیون رای مردمی دست یافت و 232 رای الکترال گرفت، بایدن به بیش از 81 میلیون رای مردمی و 306 رای الکترال رسید. یک نامزد برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به حداقل 270 رای الکترال احتیاج دارد. تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی نتایج انتخابات خودشان را تایید نموده اند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 990

به "تقریبا نیمی از آمریکایی ها موافق حذف کالج الکترال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقریبا نیمی از آمریکایی ها موافق حذف کالج الکترال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید