تقابل امشب طارمی و بیرانوند، سوژه اصلی رسانه پرتغالی

به گزارش شهر وبلاگ، جلد امروز روزنامه معتبر پرتغالی با عکس مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال بسته شده است

تقابل امشب طارمی و بیرانوند، سوژه اصلی رسانه پرتغالی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های پورتو و بوآویشتا در حالی از ساعت 19:30 امشب (شنبه - به وقت تهران) در هفته دهم لیگ برتر پرتغال و در استادیوم دراگائو به مصاف هم می فرایند که مصاف مهدی طارمی ستاره ایرانی خط حمله آبی و سفیدپوشان بندر پورتو و علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی بواویشتا سوژه اصلی جلد روزنامه ورزشی معتبر اُ ژوگو پرتغال شده است.

این روزنامه معتبر پرتغالی روی جلد امروز (شنبه) خود تصویر بزرگی از مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را مقابل یکدیگر به تصویر کشیده و با تیتر حالا به زبان فارسی به استقبال تقابل لژیونرهای ایرانی لیگ برتر پرتغال رفته است. این دو در پرسپولیس همبازی بوده اند اما امشب رقیب یکدیگر به شمار می فرایند.

طارمی 29 ساله فصل نو را هم خوب شروع نموده و در 13 بازی آمار 9 گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است. در سوی دیگر بیرانوند 29 ساله که تابستان اخیر به طور قرضی از آنتورپ بلژیک به بوآویشتا پیوست، این فصل در چهار بازی درون دروازه این تیم پرتغالی ایستاده است.

رسانه پرتغالی در انتها نوشت: طارمی و بیرانوند در تیم ملی ایران هم همبازی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1742

به "تقابل امشب طارمی و بیرانوند، سوژه اصلی رسانه پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل امشب طارمی و بیرانوند، سوژه اصلی رسانه پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید