سوپرجام می توانست در زمین دیگری برگزار گردد، چمن آزادی سردسیر است

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا موسوی معاون مجموعه ورزشی آزادی درباره تعهدات اقتصادی استقلال و پرسپولیس به این استادیوم برای برگزاری مسابقات لیگ، به رادیو تهران گفت: این یک موضوع داخلی است. استقلال و پرسپولیس با وزارت ورزش در ارتباط هستند و همکاری لازم انجام می گردد.

سوپرجام می توانست در زمین دیگری برگزار گردد، چمن آزادی سردسیر است

موسوی با اشاره به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر و کشیده شدن آن به تابستان، تاکید نمود: چمن استادیوم آزادی سردسیر است. لیگ فوتبال ایران همواره تا اردیبهشت و حداکثر خرداد و زمانی که دمای هوا 25 تا 30 درجه بود تمام می شد اما الان دمای هوا حداقل 40 درجه است. البته سازمان لیگ هم معذورات خاص خودش را دارد.

معاون استادیوم آزادی اظهار داشت: چمن سردسیر در فصل گرما دچار تنش گرمایی می گردد و شاید کیفیت لازم را نداشته باشد. این نوع چمن در این مقطع زمانی ریکاوری می شد ولی در دو سال اخیر به علت فشردگی مسابقات، مسابقات لیگ طولانی شده است. دغدغه دوستان در سازمان لیگ هم قابل درک است. البته به نظرم می توانستند ملاقات سوپر جام (بین پرسپولیس و تراکتور) را در یک زمین دیگر برگزار نمایند. دوست داشتیم دوستان این موضوع را مدیریت نمایند.

موسوی بعلاوه با اشاره به برگزاری یکی از مسابقات لیگ در ساعت 21:50 در استادیوم آزادی، گفت: به سازمان لیگ نامه زدیم تا ساعت این مسابقه را تغییر بدهند. همکاران بنده از نقاط دور به استادیوم می آیند و به علت محدودیت های رفت و آمد که از ساعت 22 اعمال می گردد، چطور می خواهند به خانه هایشان برگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1572

به "سوپرجام می توانست در زمین دیگری برگزار گردد، چمن آزادی سردسیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرجام می توانست در زمین دیگری برگزار گردد، چمن آزادی سردسیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید